بازی در مقابل طرفداران متعصب صنعت نفت سخت است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، حسین فرکی شامگاه امروز در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال دیداری را به عنوان تیم میهمان برگزار می کنیم و آن هم در مقابل تیمی که به نظرم تاکنون به رغم مشکلاتی که در فوتبال وجود داشته، عملکرد خوبی را داشته است.

بازی در مقابل طرفداران متعصب صنعت نفت سخت است

وی اضافه نمود: اینکه با تمام مشکلاتی که در فوتبال هست بازیکنان می آیند و برای دل طرفداران و شهر و استانشان زحمت می کشند، جای تقدیر و تشکر دارد.

فرکی ادامه داد: اگر چه بازی در مقابل تیمی با این طرفداران بسیار متعصب، سخت است اما ما هم حریفی هستیم سخت کوش و دوست داریم در جدول صندلی خوبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: به رغم نتایجی که تاکنون به دست آورده ایم اما حقمان بیشتر از صندلیی است که اکنون در جدول داریم اما از این بابت نگران نیستیم زیرا بازیکنان ما انگیزه بالای برای کسب امتیاز و تغییر صندلی تیم در جدول دارند.

وی گفت: برایمان بازی مقابل تیم های بالا و پائین جدول فرقی ندارد و مقابل تمام حریف هایمان به شکل جنگنده ظاهر می شویم و امیدواریم بتوانیم پیروز میدان باشیم.

فرکی ادامه داد: همان طور که می دانید در لیگ دسته یک هم بازیکنان توانمندی داریم که این نشان از پتانسیل بسیار خوب و بازیکنان خوبی است که می توانند به عنوان نمایندگان تیم شان مقابل سایر تیم ها قرار بگیرند و به زیبایی و به صورت تکنیکی با حریفان مسابقه دهند .

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امید است بازی فردا بازی خوب و جذابی برای طرفداران باشد و از دیدن بازی لذت ببرند. در حال حاضر در صندلی دهم جدول هستیم؛ البته با دو بازی کمتر که امیدواریم بتوانیم در بازی های پیش رو امتیازات خوبی را کسب کنیم.

وی اضافه نمود: در آینده دو بازی سخت در مقابل تیم های استقلال و سپاهان داریم ضمن اینکه دو بازی عقب مانده نیز با پارس جنوبی و تراکتور نیز داریم و فرک می کنم در آینده به لحاظ فرصت دچار کمبود شویم؛ لذا باید از جوان ها یاری بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: در بازی فردا محروم و مصدوم نداریم.

وی گفت: نگاه مسئولان باشگاه به تیم منطقی و مثبت است و برای رسیدن به اهداف کوشش می نمایند، هدفمان کسب سهمیه و یا قهرمانی است که البته 9 تیم دیگر نیز برای کسب سهمیه کوشش می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی در مقابل طرفداران متعصب صنعت نفت سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در مقابل طرفداران متعصب صنعت نفت سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید