مصائب مجیدی برای بازی با نفت؛ کمبود مهره دفاعی با مصدومیت دانشگر و محرومیت چشمی

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مدافع تیم فوتبال استقلال با دریافت کارت زرد در ملاقات روز گذشته برابر گل گهر سیرجان از همراهی تیمش در بازی با صنعت نفت آبادان محروم شد.

مصائب مجیدی برای بازی با نفت؛ کمبود مهره دفاعی با مصدومیت دانشگر و محرومیت چشمی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت مچی، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی با نتیجه 2 بر یک گل گهر سیرجان را شکست داد تا به جایگاهش در صدر جدول رده بندی استحکام ببخشد.

کادر فنی استقلال با توجه به سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از ترکیب روزبه چشمی، محمد دانشگر و عارف غلامی در خط دفاعی بهره می برد، ولی دانشگر در بازی با گل گهر مصدوم شد و در نیمه دوم جای خود را به سعید مهری داد.

مسائل فرهاد مجیدی در خط دفاعی به همین جا ختم نمی گردد و روزبه چشمی هم طبق استعلام باشگاه استقلال با دریافت کارت زرد در ملاقات با گل گهر چهار اخطاره شد تا ملاقات با صنعت نفت آبادان را از دست بدهد.

اگر چه رافائل سیلوا مدافع برزیلی مدنظر استقلال وارد ایران شده است، ولی هنوز کار قرارداد او نهایی نشده و برای هماهنگی با تیم نیز احتیاج به زمان خواهد داشت.

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، تیم استقلال روز آدینه هفته جاری در هفته بیست ودوم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مصائب مجیدی برای بازی با نفت؛ کمبود مهره دفاعی با مصدومیت دانشگر و محرومیت چشمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصائب مجیدی برای بازی با نفت؛ کمبود مهره دفاعی با مصدومیت دانشگر و محرومیت چشمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید