با تنها هتل 7 ستاره دنیا آشنا شوید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، هتل 7 ستاره در کجای جهانست؟

مطمئنا با هر چه نزدیک تر شدن سال نو، فکرهای مختلفی در سرتان برای سفر می چرخد اینکه کجا بروید یا چه کاری انجام دهید. اگر دبی را به عنوان مقصد گردشگری برای سال نو انتخاب می کنید، احتمالا موضوع اقامت هم یکی از مهم ترین مواردی است که فکرتان را مشغول نموده است. در اینجا می خواهیم یکی از لوکس ترین هتلهای جهان و تنها هتل 7 ستاره جهان را به شما معرفی کنیم. اما به نظر شما، این هتل چه امتیازاتی دارد و چه امکاناتی آن را به تنها هتل 7 ستاره جهان تبدیل نموده است؟ مهمانان هتل چه افرادی می توانند باشند؟ اگر کنجکاو شدید تا پایان با خبرنگاران همراه باشید:

با تنها هتل 7 ستاره دنیا آشنا شوید

درباره هتل مجلل العرب دبی

برج العرب روی جزیره ای مصنوعی در دبی ساخته شده است. این برج، هتلی فوق العاده لوکس دارای تعداد زیادی سوییت مجلل است. ساخت این هتل، که یکی از گرانترین هتل های جهان هم هست، به وسیله معماری آمریکایی اجرا شده است و در ساخت آن سعی شده تا نمادی از دبی نشان داده گردد. اگر خوب دقت کنید می بینید که درست هم هست چون برج العرب به شکل نوعی بادبان که در کشتی و قایق های عربی استفاده می گردد است.

برج العرب با 321 متر ارتفاع، یکی از بلندترین برج های جهان است و علاوه بر آن، یکی از بلندترین سازهای جهان هم محسوب می گردد.

آقای آنتونی مک هیل که مدیر ارشد این برج است دربارهه برج العرب می گوید: ما بیشترین سعیمان را نموده ایم که برترین هایمان را بر جای بگذاریم و می دانیم در این کار پیروز بوده ایم. تمام مهمانانی که در اینجا اقامت نمایند، عالی ترین تجربه از مهمان نوازی عربی را خواهند داشت.

چه موادری هتل را تا این مقدار لوکس و فراتر از یک هتل 5 ستاره نموده است؟

- اگر بخواهید در این هتل اقامت کنید، اتومبیل های رولز رویس منتظر شما هستند تا از فرودگاه تا هتل العرب همراهیتان نمایند.

- بزرگترین سوییت هتل، 780 متر وسعت دارد و در آن، کتابخانه، سینما، 2 حمام بزرگ که در آنها جکوزی هم هست به عالی ترین شکل ممکن طراحی شده است. در دکور این سوییت، از نفیس ترین کالاها استفاده شده است و علیرغم مجلل بودنش سعی شده تا سبک عربی آن کاملا حفظ گردد.

- تعداد کل سوییت های هتل 202 تاست که همگی با اثاثیه های زیبا و فرش های مخمل دست ساز، تزیین شده است. بعلاوه تمام این سوییت ها، دوبلکس هستند.

- اگر به رستوران هتل بروید، می توانید نمای زیبایی از خلیج فارس و ماهی های آن را در کنارتان در هنگام صرف غذا ببینید. در واقع در مرکز رستوران، آکواریوم بسیار بزرگی از ماهی های رنگارنگ وجود دارد.

درجه بندی هتلهای جهان

این برج العرب رسما 5 درجه است اما به عنوان 7 ستاره شناخته می گردد و علت آن هم وجود امکانات بیشمار و تزیینات گران قیمتی است که در آن به کار رفته است. هتل برج العرب، با سوییت های دوبلکس و اشیایی در آن که طلا کاری شده اند به علاوه سکوی مخصوص برای فرود هلیکوپتر، ماشین های رولز رویس و پیشخمت های شخصی، مانند هیچ هتل 5 ستاره دگیری در جهان نیست و به همین علت به 7 ستاره مشهور است. در جهان، سازمان درجه بندی هتلها، بیشترین درجه ای که برای یک هتل درنظر گرفته است را 5 ستاره اعلام نموده است.

منبع: dailymail.co.uk

منبع: الی گشت

به "با تنها هتل 7 ستاره دنیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تنها هتل 7 ستاره دنیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید