بهتر بود زمان مناسب تری برای لیگ کشتی معین می شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، علیرضا رضایی با بیان اینکه کشتی گیران پایتخت نشین تیم دانشگاه آزاد بزودی برای حضور در پیکارهای دور برگشت لیگ وارد اردوی آماده سازی خواهند شد به خبرنگاران گفت: طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، ما باید روز 16 آذرماه در دور برگشت لیگ برتر به میدان برویم. از این رو در پی مهیا کردن سالن مناسبی برای تمرینات بچه های تهرانی تیم هستیم. البته دانشگاه آزاد مسئله ای برای تأمین سالن ندارد، ولی به هر حال به دنبال مکان مناسبی از نظر پروتکل های بهداشتی هستیم تا برای تمرینات و قرنطینه استفاده کنیم.

بهتر بود زمان مناسب تری برای لیگ کشتی معین می شد

وی توضیح داد: بحث شیوع ویروس کرونا و محدودیت های پیرامون این موضوع باید خیلی جدی گرفته گردد، و به همین دلیل شاید بهتر بود زمان مناسب تری برای پیگیری لیگ انتخاب می شد. البته ممکن است بعضی بگویند که برای عدم تداخل پیکارهای لیگ با برنامه های تیم ملی چنین زمانی مشخص شده که در پاسخ باید گفت فعلاً اصلاً معلوم نیست مسابقات صربستان برگزار گردد یا خیر.

نایب قهرمان بازی های المپیک 2004 آتن در انتها ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد انصراف بعضی کشورها از حضور در مسابقات جهانی صربستان بودیم که مطمئناً این تصمیم در روزهای آینده هم از سوی کشورهای دیگر نیز اتخاذ و اعلام خواهد شد. به هر حال کادر فنی تیم ملی کشتی کشورمان تصمیم گرفته به جای حضور با تیمی کامل، تنها با دو آزادکار به صربستان برود که برای این تصمیم منطقی در شرایط کنونی، حتماً دلایل و توجیه فنی خود را داشتند.

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد طی روزهای 16 و 17 آذر ماه و پیکارهای گروه ب نیز طی روزهای 19 و 20 آذر برگزار خواهد شد.

همچنین طبق برنامه سازمان لیگ، قرار است مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد نیز در روز 28 آذر ماه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهتر بود زمان مناسب تری برای لیگ کشتی معین می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتر بود زمان مناسب تری برای لیگ کشتی معین می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید