حضور در مسابقات جهانی مهم ترین برنامه فدراسیون وزنه برداری است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، محسن بیرانوند در تبریز اضافه نمود: مهم ترین فعالیت فدراسیون وزنه برداری حضور در مسابقات جوانان دنیا است که فروردین سال آینده در کشور یونان برگزار خواهد شد.

حضور در مسابقات جهانی مهم ترین برنامه فدراسیون وزنه برداری است

وی اعلام کرد: اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان زیر نظر سعید علی حسینی، سرمربی و کادر فنی در حال برگزاری است و مرحله اول آن در دشت مغان اردبیل انجام گرفت و مرحله دوم این اردو به زودی در استان گیلان برگزار خواهد شد.

بیرانوند بیان کرد: حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و المپیک آسیایی به میزبانی کشور چین دومین برنامه فدراسیون می باشد که همزمان در بخش بانوان نیز این مسابقات دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم ملی وزنه برداری کشورمان مقام سوم نوجوانان دنیا را کسب کرد، اضافه نمود: در این رقابت ها 2 نفر از بانوان وزنه بردار پیروز به کسب مدال شدند و این پیروزیت، پتانسیل و انگیزه بالایی در بین بانوان به وجود آورده است.

وی ادامه داد: نوع پوشش بانوان وزنه بردار کشورمان نیز مورد تأیید فدراسیون دنیای قرار گرفته و بعلاوه موازین ایرانی و اسلامی رعایت شده تا شرایط حضور در میادین دنیای برای بانوان ایرانی مهیا گردد.

دبیر فدراسیون وزنه برداری اظهار کرد: فدراسیون وزنه برداری و به خصوص ادارات کل ورزش و جوانان در استان ها، کوشش خود را به نحوی انجام خواهند داد تا حضور بانوان در رشته وزنه برداری راه خود را به خانواده ها پیدا کند، زیرا هر چه قدر ورودی در رشته وزنه برداری بانوان بیشتر باشد، به طور قطع نخبه های بیشتری را نیز می توانیم انتخاب کنیم.

بیرانوند در خصوص جایگاه هیأت وزنه برداری آذربایجان شرقی در سطح کشور نیز یادآوری کرد: آذربایجان شرقی در حال تبدیل شدن به یکی از پایه های وزنه برداری کشور است و نسبت به گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته است و امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با حمایت مضاعف از این روال، به رشد هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور در مسابقات جهانی مهم ترین برنامه فدراسیون وزنه برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در مسابقات جهانی مهم ترین برنامه فدراسیون وزنه برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید