تارتار: هیچ وقت دوست ندارم مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیریم، بازی فردا نقطه عطفی برای تیم ماست

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت، هیچ وقت تمایل ندارد مقابل تیم مردمی نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد.

تارتار: هیچ وقت دوست ندارم مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیریم، بازی فردا نقطه عطفی برای تیم ماست

به گزارش خبرنگار وبلاگ ساعت مچی از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های فوتبال ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان گفت: جا دارد سال نو و آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک بگویم. بازی فردا در سال نو نقطه عطفی برای تیم ماست. در هفته های گذشته نتایج خوبی به دست آوردیم و در صورت موفقیت در این بازی می توانیم به جمع بالانشین های جدول اضافه شویم. صادقانه باید بگویم هیچ وقت دوست ندارم مقابل تیم مردمی نفت مسجدسلیمان قرار بگیریم. با این تیم خاطرات خوبی داشته و ارتباط خوبی با طرفداران مسجدسلیمان دارم. به جز بازی فردا برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

وی ادامه داد: ما به کارمان تعهد داریم و باید با تمام وجود برای موفقیت نام بزرگ ذوب آهن بجنگیم. ای کاش طرفداران فردا می توانستند به استادیوم بیایند، اما شنیدم شرایط فراهم نشده است. باید تمام کوشش مان را انجام دهیم، ولی اگر بازی با تماشاگر برگزار گردد جذابیت های بیشتری خواهد داشت. نفت با تغییراتی که در کادر فنی داشته، برای ما ناشناخته خواهد بود، هر چند می دانیم تیمِ مهاجری معمولاً فوتبال روی زمین را بازی می نماید و فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد. می دانیم بازی سختی است و حتی سخت ترین بازی برای ما می تواند باشد. با توجه به شرایطی که نفت دارد کوشش مضاعفی مقابل ما خواهند کرد و اگر غفلت کنیم غافلگیر خواهیم شد. با بچه ها صحبت های لازم را انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. ان شاءالله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و قوی به هدف مان که سه امتیاز است، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص تعطیلی های مداوم لیگ و اینکه به نظرش این تعطیلی ها چه تأثیری روی فرایند تیم او خواهد گذاشت، گفت: به هر حال تأثیر منفی خواهد گذاشت، ولی وقتی همه چیز را کنار هم می گذاریم می بینیم که سازمان لیگ هم راهکاری ندارد. وقتی دو تیم مدعی ما بازی آسیایی دارند و فقط شش هفت بازی به جای مانده است، به نظرم چاره ای نیست و باید بسازیم و تیم مان را در شرایط مسابقه نگهداریم. تیمی که در کورس قهرمانی نباشد و خطر سقوط را احساس نکند، واقعاً جمع کردن آن سخت است. با بزرگترهای تیم خیلی صحبت کردیم. پنج شش روز تمرین را تعطیل خواهیم کرد. نزدیک به یک ماه مسابقه رسمی نداریم، چون در جام حذفی هم حضور نداریم. به هر حال باید مدیریت کنیم و چاره ای نیست.

تارتار در پاسخ به این پرسش که چطور تیمش را در طول دو هفته گذشته در سطح بالا نگه داشته است، توضیح داد: هنوز بازی فردا آغاز نشده است و شاید روز خوب یا بدمان باشد. امیدواریم روز خوب مان باشد و بچه ها را توانسته باشیم حفظ کنیم. امیدوارم بچه های هجومی روز خوبی داشته باشند.

وی در خصوص اینکه چرا ذوب آهن نمی تواند از وجود طرفدارانش در بازی فردا بهره ببرد، خاطر نشان کرد: باشگاه ما خیلی کوشش کرد، ولی متأسفانه تا این لحظه نشده است. من در جریان ریز کارها نیستم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خاتمه بیان کرد تیمش محروم و مصدومی برای ملاقات فردا ندارد و تمام بازیکنانش در شرایط خوبی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: هیچ وقت دوست ندارم مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیریم، بازی فردا نقطه عطفی برای تیم ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: هیچ وقت دوست ندارم مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیریم، بازی فردا نقطه عطفی برای تیم ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید