تور بازدید از اماکن مقدس اقلیت های مذهبی در تهران

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، تهران بیش از 200 سال میزبان اجتماع کثیری از پیروان ادیان آسمانی مثل زرتشتیان، یهودیان و ارامنه بوده است. در تور اقلیت های مذهبی تهران که مختص گردشگران خارجی است، گردشگران از کلیسای سرکیس مقدس، کنیسه یهودیان، آتشکده آدریان، کلیسای مریم مقدس و موزه ارمنیان بازدید می نمایند. در این مطلب شما را با شرایط و خدمات این تور آشنا می کنیم.

تور بازدید از اماکن مقدس اقلیت های مذهبی در تهران

اقلیت های مذهبی در تهران

نصف روز صبح

جاذبه ها:

تور نیم روز تهران شامل بازدید از کلیسای سرکیس مقدس، کنیسه یهودیان، آتشکده آدریان، کلیسای مریم مقدس و موزه ارمنیان می باشد.

*دیدار با راهنمای تور همه روزه، صبح ها در لابی هتل شما

نکته مهم: جهت دریافت مجوز ورود به سایت های موجود در این تور ضروری است 4 روز قبل از شروع تور رزرو خود را انجام دهید. در غیر این صورت بازدید از داخل سایت ها جزو برنامه نمی باشد. ارائه کپی پاسپورت الزامی ست، یا همراه خود داشته باشید یا نسخه کپی را برای دفتر ما فکس کنید. این تور در مدت تعطیلات مذهبی زرتشتیان، مسیحیان، یهودیان و مسلمانان قابل اجرا نیست، آتشکده در روزهای آدینه و کلیسای مریم مقدس در روزهای دوشنبه تعطیل می باشند.

مشخصات تور:

  • محل حرکت: لابی هتل شما
  • تاریخ حرکت: هر روز صبح
  • زمان حرکت: ساعت 09:00 صبح (لطفا 15 دقیقه قبل از حرکت در محل قرار حضور داشته باشید)
  • زمان بازگشت: حدود ساعت 15:00
  • وسیله نقلیه: وسیله توریستی
  • استان محل بازدید: تهران
  • بیشترین فعالیت: بین 1 تا 3 ساعت پیاده روی
  • هزینه: 60 یورو

برنامه سفر:

تهران برای بیش از 200 سال میزبان اجتماع کثیری از پیروان ادیان آسمانی مثل زرتشتیان، یهودیان و ارامنه بوده است. زرتشتیان قدیمی ترین اجتماع مذهبی ایران هستند و طبق سرشماری رسمی در سال 2011، حدود بیست و پنج هزار نفر از پیروان این دین در ایران زندگی می نمایند. یهودیان از زمان کوروش بزرگ حضور طولانی مدت و متداومی در ایران داشته اند و قسمتی از تجارب زندگی این قوم مذهبی در ایران در کتاب استر نوشته شده و علاقمند می توانند تجربه زندگی پیروان این دین الهی در ایران را در این کتاب مطالعه نمایند. ارامنه، بیشتر در تبریز، تهران و اصفهان (منطقه جلفا) ساکن اند و بطور تقریبی جمعیتی بین 70000 تا 20000 نفر از جمعیت ایران را تشکیل می دهند. تور با بازدید از کلیسای سرکیس مقدس ارامنه که بخاطر نقاشی های زیبای اودیک عیوضیان معروفیت یافته شروع می گردد، پس از آن به سراغ کنیسه یهودیان و آتشکده آدریان زرتشتیان می رویم و در آخر با بازدید از کلیسا و موزه مریم مقدس این تور را به سرانجام می بریم.

منبع: دالاهو

به "تور بازدید از اماکن مقدس اقلیت های مذهبی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بازدید از اماکن مقدس اقلیت های مذهبی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید