جهانچی: شرایط مالی فقط برای فوتسال بانوان خوب نیست؟!

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت پس از حذف این تیم از رقابت های لیگ برتر گفت: اگر شرایط مالی خوب نیست، چرا در بخش آقایان تیم داری می گردد، اما در بانوان نه؟

جهانچی: شرایط مالی فقط برای فوتسال بانوان خوب نیست؟!

معصومه جهانچی پس از اینکه سه سهمیه استان گیلان در مسابقات لیگ برتر فوتسال از دست رفت، به خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت مچی گفت: شهرداری رشت به دلیل نداشتن حامی مالی که شهرداری بود، نتوانست در مسابقات لیگ برتر فوتسال شرکت کند. دلیل این امر این است که خانم ها همواره مظلوم تر واقع شده و نادیده گرفته می شوند. ما هم می دانیم شرایط مالی خوب نیست، اما اگر خوب نیست، برای آقایان هم نباید خوب باشد. در حالی که می بینیم در بخش آقایان تیم داری می گردد و در بانوان نه!

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت با بیان این مطلب که برخی دوست ندارند فوتسال بانوان در لیگ برتر حضور داشته باشد، گفت: احساس می کنم برخی دوست نداشتند شهرداری در لیگ برتر تیم داری کند. ما منکر یاری های شهرداری و شورای شهر رشت به تیم مان نیستیم. شهرداری به تیم های لیگ فزونی ما یاری های زیادی نموده است، اما در چند سالی که شهرداری در لیگ برتر حضور داشت، نتوانست آنگونه که باید و شاید از تیمش حمایت کند که در نهایت از لیگ برتر به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

وی با اعلام این نکته که تیم فوتسال بانوان رشت حرفه ای نیست، گفت: حذف تیم شهرداری رشت از لیگ برتر فوتسال دلایل مختلفی دارد که یکی از این عوامل، انتخاب شهردار شهر بود. فکر می کنم او در جریان کار لیگ برتر بانوان نبوده و شاید آنگونه که باید، درباره تیم ما با او صحبت ننموده اند. البته چند نفر از اعضای شورای شهر با شهردار صحبت نموده اند و می نمایند. چون تیم بانوان لیگ فزونی و حرفه ای است، منع قانونی دارد. درحالی که اینگونه نیست و منع قانونی وجود ندارد. تیم فوتسال بانوان، حرفه ای نیست و فقط تیم آقایان در سطح لیگ برتر حرفه ای است. به هر حال همه این عوامل باعث شد سال جاری به جای اینکه دو تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد، تیمی نداشته باشیم.

جهانچی به حذف تیم پیشرو خزر از لیگ برتر فوتسال اشاره نمود و اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه با وجود اینکه مصمم بود در لیگ فوتسال بانوان تیم داری کند، در آخرین لحظه تیم نداد و امتیاز این تیم از دست رفت. امتیاز شهرداری رشت هم به دلیل مسائل شهرداری از دست رفت. سپیدرود رشت هم دو سال گذشته در لیگ برتر باقی نماند.ما در استان، بازیکنان و مربیان خوبی داریم که متأسفانه به دلیل نداشتن حامی مالی خوب، نمی توانند فعالیت نمایند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه بازیکنان و مربیان تیم های استان دلسرد نشوند و دوباره کوشش نمایند، توضیح داد: البته دلسرد نشدن بازیکنان و مربیان نباید باعث گردد که مسئولان بی توجه باشند. باید به تیم های لیگ فزونی استان گیلان رسیدگی گردد. برخی استان ها تیم نداشتند و حالا با دو تیم در لیگ برتر حضور دارند، اما ما که سال ها تیم داشتیم، جزو تیم های مطرح کشور بودیم و با کوشش بازیکنان و مربیان در لیگ برتر حضور پیدا می کنیم، حمایت نمی شویم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت در ادامه اضافه کرد: به دلیل مسائل مالی، حمایت نشدن و نخواستن برخی ها، نمی توانیم آنگونه که شایسته است رقابت کنیم که واقعاً ناراحت نماینده است. بازیکنان ما در باشگاه های دیگر بازی می نمایند. در حالی که می توانستند در استان خودشان بازی نموده و افتخارآفرینی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جهانچی: شرایط مالی فقط برای فوتسال بانوان خوب نیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانچی: شرایط مالی فقط برای فوتسال بانوان خوب نیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید