دشمن کوشش خود را بکار گرفته تا ناامیدی را بین جوانان ایجاد کند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن تمام کوشش خود را بکار گرفته تا ناامیدی را بین جوانان ایجاد کند، اما ما باید در کاشتن بذر امید در کشور بیش از پیش کوشش کنیم تا جوانان ما در حلقه و دام دشمن گرفتار نشوند.

دشمن کوشش خود را بکار گرفته تا ناامیدی را بین جوانان ایجاد کند

حسین مدرس خیابانی در همایش جوانان با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: در آستانه ولادت امام زمان (عج) هستیم که امیدواریم با ظهور ایشان همه گرفتاری ها از بشریت رفع گردد و بتوانیم به عنوان یک سرباز کوچک در رکاب ایشان جهاد کنیم.

او گفت: امروز ما با انتصاب مشاور جوان، تشکیل میز دانشگاه در استانداری و حضور پارک علم و فناوری در جلسات به عنوان نقطه ارتباط کارآفرینی و ثروت آفرینی برای این منطقه از حضور این قشر استفاده می کنیم.

اوگفت: یکی دیگر از ویژگی های جوانان امید، حرکت، ابتکار و تحول آفرینی است.

خیابانی گفت: حل مسائل و مسائل استان در گرو حل معضل اشتغال است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بزرگترین مشکل و معضل سیستان و بلوچستان اشتغال به شمار می رود و ما کوشش می کنیم تا با استفاده از ظرفیت هایی که در جوانان استان سراغ داریم زمینه اشتغال را فراهم کنیم.

او گفت: امروز در سیستان و بلوچستان واحد های تولیدی بسیاری وجود دارد که کارآفرین آن ها جوانان هستند و این خود نشان از نقش پررنگ جوانان در استان دارد که باید از آن استفاده کرد.

وبلاگ ساعت مچی سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دشمن کوشش خود را بکار گرفته تا ناامیدی را بین جوانان ایجاد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشمن کوشش خود را بکار گرفته تا ناامیدی را بین جوانان ایجاد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید