رولزرویس فانتوم 2023 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، رولزرویس فانتوم هم اکنون گران ترین خودروی فراوری انبوه دنیا است. نسل اول فانتوم سال 1925 معرفی گردید و از سال 2017 تا امروز با نسل هشتم عرضه می گردد. به عقیده بسیاری از کارشناسان مرسدس بنز در پاسخ به ب ام و که خودروسازی رولزرویس را در اختیار داشت، مایباخ های مدرن را عرضه کرد. رولزرویس فانتوم 2023 با نام سری II و آپدیت های محتاطانه که از نمای جلو آغاز می گردد، رونمایی شد، از جمله نورپردازی جلوپنجره که این مدل را شبیه گوست نموده است.

رولزرویس فانتوم 2023 رونمایی شد

شاید اگر اقدام تاریخی ب ام و در خرید سهام رولزرویس اتفاق نمی افتاد، برند مایباخ فراموش می شد. در مناقصه خرید سهام رولزرویس و بنتلی در سال 1998، مرسدس بنز نیز شرکت نموده بود، اما درنهایت نتوانست مالک این برندهای انگلیسی گردد و ناباورانه رقابت را به ب ام و و فولکس واگن واگذار کرد.

قرار است این خودروی لوکس برای سال 2023 با آپدیت و به روزرسانی های تازه عرضه گردد. رولزرویس فانتوم 2023 دارای یک مدل تازه سری II شده که این نسخه دارای جلوپنجره نورپردازی شده بوده که دقیقاً مشابه با رولزرویس گوست که ابعادی کوچک تر نسبت به این خودرو دارد، اجرا شده است. این جلوپنجره نورپردازی شده در مدل 2023 رولزرویس فانتوم نیز به روز رسانی شده است و یک نوار پولش خورده با چراغ LED در قسمت بالایی این جلوپنجره طراحی شده که به نوعی باعث اتصال چراغ های LED روشنایی در روز این خودرو شده است.

یکی از تغییرات جالب توجه استفاده از طرح دیسکی در رینگ های فانتوم تازه است که محصولات این شرکت در دهه 1920 را به یاد می آورد. این طرح در دو رنگ استیل پولیش خورده یا مشکی لاکی و با پرداخت مبلغ اضافه قابل سفارش است.

کابین مجلل فانتوم نیازی به آپدیت نداشت، اما رولزرویس به هر حال این کار را انجام داده است. مشتریان می توانند، جایگاه های عقب پارچه ای را برای فانتوم سفارش دهند، درحالی که جایگاه های جلو همچنان چرمی است. جایگاه های عقب از ترکیب یکپارچه ایتالیایی با الیاف بامبو ساخته شده است. رولزرویس با این اقدام نشان داده است که برای داشتن یک خودروی لوکس و لاکچری هیچ الزامی وجود ندارد که صرفاً تودوزی چرمی برای جایگاه ها و قسمت های مختلف کابین استفاده کنیم.

تازهترین آگهی های خودرو

بعلاوه نسخه سری II رولزرویس فانتوم 2023 دارای غربیلک فرمان ضخیم تری است تا درصد کمی از افرادی که ترجیح می دهند با رولزرویس خود رانندگی نمایند، لذت بیشتری از راندن این خودرو ببرند.

رولزرویس تغییری در مشخصات فنی رولزرویس فانتوم 2023 اعمال ننموده است و این لیموزین لوکس انگلیسی همچنان با موتور 12 سیلندر استثنایی ب ام و عرضه می گردد. باید اظهار کنیم که ب ام و سری 7 تازه 2023 دیگر فاقد مدل M760 12 سیلندر است و اگر در پی خرید خودرویی 12 سیلندر از گروه ب ام و هستید، باید به سراغ رولزرویس بروید.

این پیشرانه 6.75 لیتری 12 سیلندر 2 توربو شارژ رولزرویس فانتوم 2023 قادر به فراوری 563 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور است. البته رولزرویس میخواهد از سال 2030 تنها به فراوری خودروهای برقی مشغول گردد.

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ ساعت مچی مطالعه کنید

تازهترین آگهی های خودرو
منبع: دیوار

به "رولزرویس فانتوم 2023 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رولزرویس فانتوم 2023 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید