اهدای جوایز باشگاه مشتریان Tour &amp Rewards سال 2015

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، امروزه شرکت های بزرگ و تراز اول جهان، انرژی و سرمایه زیادی را در مدیریت ارتباط با مشتری صرف می نمایند. جذب و حفظ مشتری وفادار در رأس رسالت های سازمان های پیروز واقع شده است. شرکت خبرنگاران نیز به منظور برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان و همکاران، خدمات و مزایای منحصربفردی را در باشگاه مشتریان Tour & Rewards ارائه می دهد. مسافران بر اساس میزان خریدی که از خدمات مسافرتی خبرنگاران داشته اند، به ترتیب کارت های آبی، نقره ای و طلایی دریافت می نمایند، همچنین آژانس های همکاری که به وسیله سیستم رزرواسیون آنلاین، خدمات مسافرتی شرکت خبرنگاران را به فروش می رسانند، کارت مشکی دریافت نموده و بر اساس میزان فروش خود در سال میلادی جوایز متنوع و نفیسی دریافت می نمایند.

اهدای جوایز باشگاه مشتریان Tour &amp Rewards سال 2015

با سرانجام یافتن سال 2015 میلادی و با توجه به جوایز معین شده طبق امتیازات برگرفته از میزان فروش یکساله، کانترهای آژانس هایی که از سیستم رزرواسیون آنلاین وبلاگ ساعت مچی استفاده می نمایند، از جوایز و اعتبارات در نظر گرفته در باشگاه مشتریان T&R استفاده کردند. در مجموع به 520 نفر از کانترهای محترم آژانس های سطح کشور جوایز اهدا شد که از بین آنها می توان به استفاده از اعتبار تورها تا سقف 8،000،000 تومان و دریافت 10 سکه بهار آزادی اشاره کرد.

جوایز باشگاه مشتریان Tour & Rewards در سال 2015 شامل ست رومیزی، هفون، دوربین عکاسی، Apple iPod، Apple iPad، Apple iPhone، Apple MacBook، LED Samsung، 10 سکه بهار آزادی، خودروی پراید و خودروی 206 می شد. همچنین کانترهای همکار می توانستند به جای دریافت این هدایا، از اعتبار خرید تورها و خدمات مسافرتی شرکت وبلاگ ساعت مچی معادل 500،000 تومان تا 5،000،000 استفاده نمایند، تا ضمن قدردانی از زحمات یک سال گذشته آنها، با سفر به کشورهای مختلف، اطلاعات کاملتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

منبع: الی گشت

به "اهدای جوایز باشگاه مشتریان Tour &amp Rewards سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای جوایز باشگاه مشتریان Tour &amp Rewards سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید