فرایند مبتلایان کرونا به صورت شکننده ای افزایشی شده است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چند روزی است که فرایند ابتلا به کرونا به صورت شکننده ای افزایشی شده است.

فرایند مبتلایان کرونا به صورت شکننده ای افزایشی شده است

دکتر محمد پهلوان در گفت وگو با وبلاگ ساعت مچی در خصوص آمار مبتلایان به کرونا اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 134 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد 100 نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی افزود: هم اکنون 330 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 254 بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت درمان قرار دارند.

پهلوان ادامه داد: همچنین 96 نفر در بخش مراقبت های ویژه نیز بستری هستند که از این تعداد 76 نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی در خصوص آمار واکسیناسیون نیز گفت: دوز سوم افراد بالای 18 سال 36 درصد است که این مقدار درصد کم است. هم اکنون گروه سنی پنج تا 12 سال نیز فقط 14 درصد واکسینه شده اند. تمام مراکز واکسیناسیون در منطقه ها مختلف دانشگاه فعال است و آماده خدمات رسانی به همه گروه های هدف هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرایند مبتلایان کرونا به صورت شکننده ای افزایشی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند مبتلایان کرونا به صورت شکننده ای افزایشی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید