رییس موزه ملی سینمای تورین به ایران می آید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، سرجوتوفتی، رئیس موزه ملی سینمای تورین برای حضور در برنامه نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا، به ایران سفر می نماید.

رییس موزه ملی سینمای تورین به ایران می آید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران، نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا عنوان برنامه ای است که با همکاری دو موزه سینمای ایران و تورین از 10 تا 14 آبان ماه 1397 (اول تا پنجم نوامبر 2018) در موزه سینمای ایران برگزار می گردد.

سرجوتوفتیرییس موزه ملی سینمای تورین، روبرتاباسانو مسئول خزانه داری عکس موزه و فرانچسکاپاچیخبرنگارروزنامه لاستامپا در بخش امور خارجه، مهمانان این رویداد فرهنگی و سینمایی هستند که به دعوت موزه سینمای ایران برای حضور در این برنامه، به ایران سفر می نمایند.

در برنامه تخصصی و پژوهشی نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا که با هدف معرفی و مرور فیلم ها و عکس های مکتب سینمایی نئورئالیسم؛ از مهمترین دوران های سینمای ایتالیا و قابلیت های آن برنامه ریزی شده است، پنج فیلم سینمایی رم شهر بی دفاع، سارق دوچرخه، معجزه در میلان، امبر تو دی و واکسی روی پرده می روند.

برپایی نشست تخصصی و پژوهشی سینمای نئورئالیسم ایتالیا و همچنین نمایشگاه گزیده عکس و پوستر فیلم های مکتب سینمای نئورئالیسم از دیگر برنامه های این رویداد سینمایی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رییس موزه ملی سینمای تورین به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس موزه ملی سینمای تورین به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید