دزد لوازم خودرو در قیام دشت دستگیر شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، رئیس کلانتری 174 قیام دشت از دستگیری دزد لوازم داخل خودرو اطلاع داد.

دزد لوازم خودرو در قیام دشت دستگیر شد

به گزارش ، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری 174 قیام دشت گفت: چند روز قبل با تماس تلفنی تعدادی از اهالی منطقه قیام دشت با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر هایی مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو گزارش شد.

وی اضافه کرد: تیمی از ماموران تجسس کلانتری 174 قیام دشت برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند که در ابتدا معین شد دزد با خم کردن در خودروها، لوازم داخل خودرو ها سرقت نموده است.

اسکندری با بیان انجام تحقیاقت پلیسی در محل های وقوع سرقت، ادامه داد: در تحقیقات میدانی که دزد از 2 خودرو به طور همزمان سرقت نموده بود، تصویر واضحی از یکی از دزدان سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود به دست آوردند.

این مقام پلیسی مطرح کرد: ماموران تجسس کلانتری با اقدامات فنی پیروز به شناسایی مخفیگاه این دزد 34 ساله شدند و پس از تحت نظر قرار دادن مخفیگاه وی با دستور قضائی در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد.

رئیس کلانتری 174 قیام دشت گفت: در آنالیز از مخفیگاه دزد تعدادی وسایل سرقتی کشف شد که شاکیان پرونده با ارائه مدارک و جعبه دستگاه پخش اموال خود را شناسایی و تحویل گرفتند.

وی در سرانجام گفت: دزد جوان که یکی از دزدان سابقه دار است چندی قبل پس از 2 سال زندان آزاد شده و دوباره دست به سرقت زده است که متهم با توجه به مدارک و شواهد پلیسی به سرقت ها اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی نهاده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دزد لوازم خودرو در قیام دشت دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد لوازم خودرو در قیام دشت دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید