سخنرانی دو دانشجوی دانشگاه کاشان در اولین رویداد سخنرانی نانویی کشور

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان گفت: در اولین رویداد سخنرانی نانویی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار گردید، دو دانشجوی دوره دکترای دانشگاه کاشان به عنوان سخنرانان این رویداد شرکت کردند.

سخنرانی دو دانشجوی دانشگاه کاشان در اولین رویداد سخنرانی نانویی کشور

به گزارش گروه استان های وبلاگ ساعت مچی، مسعود همدانیان گفت: در این رویداد مجید بگیان دانشجوی دکترای علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان با عنوان چگونه با گرما به جنگ سرطان برویم؟ (درمان به روش هایپرترمیا با استفاده از نانو ذرات مغناطیسی) و حامد بنانی فرد دانشجوی دکترای مهندسی شیمی دانشگاه کاشان درخصوص حمله به بحران آب با فناوری نانو (تصفیه پساب با استفاده از پلاسما) سخنرانی و مطالب خود را ارائه کردند.

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در این رویداد حامد بنانی فرد به عنوان نفر سوم رویداد سخنرانی نانویی کشور معرفی و لوح تقدیر و جوایز این رویداد را دریافت کرد.

بعلاوه این دانشجویان پیروز دانشگاه کاشان از مدرسان ستاد نانو در بخش های دانشجویی و دانش آموزی هستند.

لازم به ذکر است رویداد سخنرانی نانویی به همت شبکه مدرسان نانو، در راستای توسعه فضای گفتمان فناوری نانو و ترویج تخصصی آن و با هدف ارائه سخنرانی های کوتاه 9 دقیقه ای، با رویکردی خلاقانه و مجذوب کننده با موضوعات تخصصی و کارکردگرایانه در زمینه فناوری نانو با حضور داوران برجسته ستاد فناوری نانو برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سخنرانی دو دانشجوی دانشگاه کاشان در اولین رویداد سخنرانی نانویی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی دو دانشجوی دانشگاه کاشان در اولین رویداد سخنرانی نانویی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید