سد سیمره ایلام می تواند موجب رونق گردشگری گردد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، سد سیمره ایلام می تواند موجب رونق گردشگری گردد.

سد سیمره ایلام می تواند موجب رونق گردشگری گردد

نشست پیگیری مسائل و مسائل طرح های توریستی سد سیمره با حضور شهریار عباسی، معاون هماهنگی امور مالی استاندار در محل سالن جلسات معاونت استانداری برگزار گردید.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری ایلام در نشست پیگیری مسایل و مسائل طرح های توریستی سد سیمره اظهار کرد: این سد از ظرفیت بالقوه سرمایه گذاری توریستی در ایلام برخوردار است و می تواند موجب رونق توریستی استان گردد.

شهریار عباسی با بیان اینکه اجرای طرح های توریستی حوزه سد سیمره اقتصاد منطقه و بویژه شهرستان بدره را متحول می نماید، گفت: برای توسعه امر سرمایه گذاری در این حوزه احتیاج است سرمایه گذاران بخش توریستی جذب شوند.

او تاکید نمود: بدون شک از قبل اجرای طرح های توریستی در حوزه سد سیمره با توجه به طبیعت بکر و زیبای منطقه، اقتصاد این شهرستان متحول می گردد.

عباسی یادآور شد: همه ساله در همه فصول بویژه ایام بهار شمار زیادی توریست از این منطقه بازدید می نمایند و احتیاج است زیرساخت های توریستی در این شهرستان توسعه یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی ایلام در این نشست به تشریح مسائل و مسائل طرح توریستی سد سیمره دره شهر پرداخت و گفت: مشاور طرح در حال اجرا مطالعه اجرای طرح توریستی در تنگه کافرین است.

شنبه زاده ابراز امیدواری کرد که میتوان با بهسازی و توسعه توریستی در تنگه کافرین و سد سیمره زمینه را برای جذب توریستان بیشتر فراهم کنیم.

او اضافه کرد: بدون شک توسعه توریستی منجر به بهبود شرایط معیشت مردم منطقه و رونق کسب و کارهای مختلف خواهد شد.

منبع: همگردی

به "سد سیمره ایلام می تواند موجب رونق گردشگری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سد سیمره ایلام می تواند موجب رونق گردشگری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید