صدای گوسفندان رونالدو را خانه به دوش کرد؟

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، یکی از مصائب ستاره های فوتبال، پیدا کردن خانه مناسب و در شان خود بعد از انتقال به یک تیم دیگر است. هرچه ستاره بزرگ تر باشد، پیدا کردن خانه سخت تر می گردد. بزرگترین ستاره ای که اخیرا تیمش را عوض نموده، کریستیانو رونالدو است که از یوونتوس به منچستر یونایتد آمده است. آغاز زندگی در منچستر، چندان برای او آسان نبوده، چون مجبور شده است در کمتر از چند هفته، خانه اش را عوض کند. علت آن؟ آنطور که رسانه های زرد انگلیسی گفته اند صدای گوسفندان نزدیک به ویلای قبلی رونالدو، و آنطور که رسانه های معتبر به نقل از منابع داخل باشگاه گفته اند، دلایل امنیتی.

صدای گوسفندان رونالدو را خانه به دوش کرد؟

هر چه که هست، رونالدو که فوتبالیست عیالواری است و با نامزد و 6 فرزندش زندگی می نماید، تنها چند هفته بعد از ورود به منچستر، مجبور به تعویض خانه اش شد. خانه اول او در شمال غرب منچستر، ویلایی 6 میلیون پوندی با معماری مدرن بود که 10 هکتار وسعت و امکانات بی نظیری مثل یک استخر پیشرفته، سالن مطالعه، آشپرخانه روباز و سالن بدنسازی مدرن داشت. این خانه 6 حمام داشت و با توجه به باغ بزرگ آن، محلی عالی برای سرگرمی و گردش بچه ها بود. اما به نظر می آید مشکل همین باغ بزرگ بوده است.

درحالی که روزنامه سان گزارش داده بود صدای گوسفندانی که اطراف این ویلا چرا می نمایند رونالدو و خانواده اش را عاصی نموده بود، باشگاه می گوید به خاطر مسائل امنیتی خانه دیگری برای رونالدو تدارک دیده است. سایت گل در این باره گزارش داد که باغ ویلای اول رونالدو، از باغ ویلاهای همسایه دید داشته است و به همین مساله، نگرانی امنیتی بزرگی برای باشگاه بوده است. علاوه بر آن، عابران در جاده ویلا هم می توانسته اند از محدوده خاصی در فاصله دور، به درون باغ دید داشته باشند.

این روایت رسمی، با آنچه که سان درباره صدای گوسفندان منتشر نموده تفاوت زیادی دارد. سان نوشته بود که چند گله در اطراف این ویلای 7 خوابه چنان سر و صدا راه انداخته بودند که رونالدو و خانواده اش به سختی می توانستند استراحت نمایند. این شایعه احتمالا بعد از انتشار تصویری که نامزد رونالدو در اینستاگرام گرفته به فکر زردنویسان سان رسیده است؛ جورجینا رودریگز در دورانی که در ویلای اول مستقر بودند، تصویری را از 4 کودک خانواده منتشر نموده بود که آنها را در حال نزدیک شدن به یک گله گوسفند نشان می داد.

این گزارش سان دستمایه شوخی پاتریس اورا هم تیمی سابق رونالدو هم شد و کاپیتان فرانسوی سابق یونایتد عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که او را در یک قایق به همراه چند گوسفند نشان می داد. اورا به شوخی زیر این تصویر نوشته بود: نگران نباش برادر، گوسفندها را از خانه ات دور می کنم.

خانه جدیدی که منچستر یونایتد برای رونالدو در منطقه چشایر نظر گرفته، ویلایی است که قبلا در اختیار اندی کول ستاره سابق این تیم بوده است. از آنجا که رونالدو در دوره اول حضور خود در منچستر هم در نزدیکی همین ویلا اقامت داشته، با منطقه آشناست و احساس می نماید که به خانه برگشته است. منچستر ایوونیگ استاندارد گزارش داده که این خانه 3 میلیون پوندی هم امکانات ویژه ای دارد و به استخر مجهز، سالن سینما و یک گاراژ اشاره نموده است. علاوه بر امکانات رفاهی، این خانه از نظر امنیتی هم امکانات خاصی دارد و علاوه بر امکانات مرسوم مانند دوربین های امنیتی و دروازه های برقی، چندین بادیگارد هم در اطراف آن گشت زنی می نمایند تا هیچ خطری متوجه ستاره یونایتد و خانواده اش نباشد.

امنیت و حریم خصوصی خانه ستاره های فوتبال به میزان امکانات و تاسیسات خود خانه اهیمت دارد. همین رونالدو، قبل از اینکه به منچستر بیاید، در تورین در خانه ای مجلل و استثنایی زندگی می کرد که مردم عادی حتی نمی توانستند به آن نزدیک شوند. رونالدو بعد از آن که از رئال مادرید در اسپانیا به یوونتوس در تورین ایتالیا آمد، گزینه های زیادی را آنالیز کرد اما انتها در دو ویلای متصل به هم بر روی تپه گران مارده ده دیو در قلب تورین ساکن شد. این منطقه، دسترسی اختصاصی دارد و فقط از جاده اختصاصی می گردد به این ویلا رفت.

علاوه بر امکانات داخلی پیشرفته از جمله استخر و باشگاه بدنسازی، این خانه به خاطر محل استقرارش مناظری چشمگیر از منطقه ها جنگلی تورین و همینطور شهر داشت. روزنامه های ایتالیایی در آن موقع گزارش داده بودند که یک علت اینکه رونالدو این ویلا را انتخاب نموده این است که محیط اطراف آن شباهت زیادی خانه قبلی رونالدو در اسپانیا داشته است.

منبع: بلاگ دیوار

به "صدای گوسفندان رونالدو را خانه به دوش کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای گوسفندان رونالدو را خانه به دوش کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید