عالیشاه به بازی برگشت می رسد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، در صورت تایید کشیدگی درجه دو رباط داخلی زانوی عالیشاه، این بازیکن به درمان دو تا سه هفته ای نیاز خواهد داشت اما به بازی برگشت برابر السد می رسد.

عالیشاه به بازی برگشت می رسد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی ، مصدومیت ماهینی کم بود، امید عالیشاه هم در بازی با السد آسیب دید. البته نه به شدت آسیب دیدگی ماهینی که رباط صلیبی پاره نموده و دست کم تا انتها سال از حضور در میادین محروم خواهد بود. عالیشاه که مصدوم شد، گفتد رباط داخلی اش آسیب دیده و پیش بینی ها این بود که بین 3 تا 7 هفته نمی تواند بازی کند.

حالا اما فیزیوتراپیست باشگاه پرسپولیس پیش بینی نموده که امید عالیشاه پیش از بازی برگشت به آمادگی می رسد. میثم علیپور وضعیت بازیکن آسیب دیده پرسپولیس را این طور شرح داده: هر چند برای اطمینان خاطر بیشتر روی زانوی عالیشاه ام آرآی انجام خواهد شد ولی بر اساس معاینه اولیه، تشخیص ما کشیدگی درجه دو رباط داخلی زانو است که در این صورت عالیشاه شانس حضور در بازی برگشت را دارد. مصدومیت امید عالیشاه به رباط داخلی زانو مربوط می گردد که در این مورد در جریان همان معاینه کنار زمین و داخل رختکن، تشخیص ما کشیدگی درجه دو بود. برای اطمینان بیشتر خواستار انجام ام آرآی و منتظر اعلام نتیجه آن هستیم. انتظار ما تایید همان تشخیص اولیه است که در آن صورت، عالیشاه یک طول درمان دو تا سه هفته ای خواهد داشت و ما هم سعی مان این است که او را به بازی برگشت برابر السد برسانیم.

2 – 210

منبع: ایران ورزشی

به "عالیشاه به بازی برگشت می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه به بازی برگشت می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید