علیاری: شکست در آسیایی قطعا یک حادثه بود، تیم به لحاظ روحی شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی سال 2018 دنیا گفت: آمادگی بدنم هم در آسیایی خوب بود و واقعا فکر نمی کردم کشتی برده را ببازم.

علیاری: شکست در آسیایی قطعا یک حادثه بود، تیم به لحاظ روحی شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد

مهدی علیاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت مچی در مورد حضورش در اردوی تیم ملی فرنگی گفت: یک تیم راهی جام تورلیخانوف شده، اما ما همچنان در اردو هستیم و زیر نظر مربیان تا 9 خرداد تمرین خواهیم کرد. خوشبختانه وضعیتم خوب است و بعد از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا روند رو به جلویی داشته ام.

وی در مورد شکستش در مسابقات آسیایی چین که به کسب مدال برنز منجر شد، تاکید نمود: آن شکست واقعا یک حادثه بود، در ثانیه آخر غافلگیر شدم و فنی را خوردم که اصلا فکرش را نمی کردم. قبلا این کشتی گیر را 10 بر صفر شکست داده بودم. آمادگی بدنم هم خوب بود و از این نظر مسئله ای نداشتم. کشتی تمام شده بود و واقعا فکر نمی کردم کشتی برده را ببازم. قطعا این یک اتفاق بود که حتما جبران خواهد شد.

علیاری ادامه داد: به امید خدا اگر لیاقت این را داشته باشم که باز هم ملی پوش جهانی باشم، سعی می کنم در قزاقستان بهترین نتیجه را بگیرم.

این فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم وضعیت روحی و بدنی اردونشینان و مدعیان کشتی فرنگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: صددرصد وضعیت بچه ها از قبل بهتر است و با تدابیر کادرفنی همه از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند. با تک تک بچه ها طوری رفتار می گردد که همه رو به جلو حرکت می نمایند تا بتوانیم نتیجه سال گذشته را به بهترین شکل ممکن جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیاری: شکست در آسیایی قطعا یک حادثه بود، تیم به لحاظ روحی شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیاری: شکست در آسیایی قطعا یک حادثه بود، تیم به لحاظ روحی شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید