عنوان سومی مقصودلو در مسابقات شطرنج استادان بیل سوئیس

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مسابقات بخش برق آسای شطرنج استادان بیل سوئیس در حالی به سرانجام رسید که پرهام مقصودلو نماینده شطرنج ایران توانست با کسب 9.5 امتیاز عنوان سوم را بدست آورد.

عنوان سومی مقصودلو در مسابقات شطرنج استادان بیل سوئیس

مقصودلو در این بخش پس از 14 دور رقابت به 7 برد، 5 تساوی و 3 باخت رسید تا پس از ویدیت هندی و شانکلند آمریکایی در رده سوم قرار بگیرد. مقصودلو پیش از این نیز عنوان سوم بخش سریع مسابقات شطرنج استادان بیل سوئیس را از آن خود نموده بود.

بدین ترتیب مقصودلو در رده بندی کلی این رقابت ها با کسب 20.5 امتیاز (3 امتیاز کلاسیک، 8 امتیاز سریع و 9.5 امتیاز برق آسا) در مکان چهارم نهاده شد.

در رده بندی کلی این رقابت ها هر برد کلاسیک (فکری) 3 امتیاز، هر برد سریع 2 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز محاسبه می گردد. نتایج بخش برق آسا هم عادی محاسبه خواهد شد.

بخش استاندارد یا کلاسیک مسابقات شطرنج استادان بیل سوئیس از امروز یکشنبه با انجام دور پنجم پیگیری خواهد شد. در این دور نماینده شطرنج ایران به مصاف لکوی مجارستانی می رود.

جشنواره شطرنج بیل سوئیس پنجاه و دومین دوره خود را پشت سر می گذارد. در بخش استادان بزرگ این رقابت ها، پرهام مقصودلو بعد از نودیربک ازبکستانی جوانترین شطرنج باز حاضر در مسابقات است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عنوان سومی مقصودلو در مسابقات شطرنج استادان بیل سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان سومی مقصودلو در مسابقات شطرنج استادان بیل سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید