فارس من، سامانه پیغام من صرفا برای دانشجویان راه اندازی شده است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: نرم افزار شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه پیغام نورصرفا برای دانشجویان راه اندازی شده و دارای امکانات و قابلیت های خوبی در ارتباط با اساتید است.

فارس من، سامانه پیغام من صرفا برای دانشجویان راه اندازی شده است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ساعت مچی، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان وبلاگ ساعت مچی می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا وبلاگ ساعت مچی وبلاگ ساعت مچی این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان وبلاگ ساعت مچی موضوع نرم افزار شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه پیغام نور مسئله ای حل نکرد را مطرح نموده و از وبلاگ ساعت مچی خواهان گفت وگو با مسؤولان دانشگاه پیغام نور شدند که وبلاگ ساعت مچی وبلاگ ساعت مچی بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

امیرحسین بهروز مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: باید به این نکته اشاره کنم که نرم افزار شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه پیغام نوربه نام پیغام من نام گذاری شده است که با اهدف برطرف مسائل دانشجویان راه اندازی شد به طوری که تا قبل از این شبکه هوشمند دانشجویان برای رویت نمرات یا انتخاب واحدهای درسی خود مجبور بودند از سیستم کامپیوتر استفاده نمایند و امکان اینکه با موبایل خود وارد سیستم دانشگاه بشوند را نداشتند از آنجایی که ما دارای 4 هزار دانشجو هستیم و احتیاج به شبکه اطلاع رسانی داشتیم این سامانه را راه اندازی کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه ما نیمه حضوری است دانشجویان از این به بعد می توانند براحتی با موبایل خود وارد این سامانه شده و از برنامه کلاس ها و برنامه امتحانات و همچنین نمرات میان ترم و انتها ترم خود را مشاهده نمایند.

بهروز ادامه داد: یکی دیگر از امکانات این شبکه هوشمند قابلیت دسترسی به بیش از 80 میلیون مقاله است که دانشجویان با تایپ کلید واژه می توانند مقاله مورد احتیاج خود را دریافت نمایند و دیگر احتیاجی به خرید مقاله به صورت آزاد را ندارند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور با اشاره به اینکه در حال انعقاد قرار داد با شرکت های مختلف نرم افزاری هستیم، افزود: قراردادی را با شرکت های مختلف نرم افزاری بسته ایم که بزودی با 50 درصد تخفیف مقالات موجود در شبکه هوشمند را ترجمه نمایند.

وی در ادامه داد: دانشگاه پیغام نور بالغ بر 4 هزار اهیئت علمی و 40 هزار استاد مدعو دارد که در حال بارگزاری اطلاعات آنها در شبکه هوشمند هستیم که با این اتفاق دانشجویان که تا قبل از این به اساتید مدعو دسترسی نداشتند می توانند به وسیله این سامانه نام استاد را وارد نموده و با او ارتباط بگیرند.

بهروز خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مزیت های این سامانه این است که از ترم جدید تمام اطلاعیه های مربوط به دانشجویان شامل تعطیلی کلاس ها، تغییر استاد و غیره را در سامانه مشاهده نمایند که همه این امکانات برای دانشجویان 10 هزار تومان هزینه دارد که در طول تحصیل فقط یک بار دریافت می گردد.

وی در انتها گفت: این موضوع که گفته می گردد نرم افزار شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه پیغام نور مسئله ای حل نکرد کاملا غیر واقع است و این شبکه بسیاری از مسائل دانشجویان را برطرف می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، سامانه پیغام من صرفا برای دانشجویان راه اندازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، سامانه پیغام من صرفا برای دانشجویان راه اندازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید