فتحی می تواند استقلال را به اوج بازگرداند، بدن بازیکنان عقب است!

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، علی شوری در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص وضعیت استقلال از ابتدای فصل تاکنون گفت: الان دیگر همه ایران می دانند که تیم مدیریت سابق استقلال کمر باشگاه را شکست. آنها نه در نقل و انتقالات موفق عمل کردند و نه آنطور که می گفتند توانسته بودند بدهی های باشگاه را کم نمایند. اتفاقا امروز تعیین شد عملکردشان چه بار بدهی بزرگی روی دست باشگاه گذاشته است.

فتحی می تواند استقلال را به اوج بازگرداند، بدن بازیکنان عقب است!

وی اضافه کرد: من از سالهای 89 و 90 فتحی را در همین باشگاه استقلال شناختم. ایشان مدیری فوتبالی و کاملا استقلالی هستند و در همین مدت کوتاهی که در باشگاه هستند نشان دادند که درایت و توانمندی لازم برای مدیریت بر این باشگاه را دارند. یقین دارم امیر حسین فتحی می تواند استقلال را به اوج بازگرداند.

پیشکسوت آبی ها توضیح داد: با خرابکاری هایی که از فصل گذشته شده بود، جمع و جور کردن تیم در این فصل کار ساده ای نبود. اما فتحی توانست بیشتر از بضاعت باشگاه گام های مثبت بردارد. شما ببنید که در نقل و انتقالات همین فصل تعداد زیادی بازیکن جذب شدند که یا مصدوم بودند و یا اگر مصدوم نبودند اصلا در حد استقلال نبودند.

شوری توضیح داد: مصدومیت ها، محرومیت ها و بدشانسی های دیگر هم در این تیم مزیدی بر علت شد تا شفر بعد از این همه مدت نتواند ترکیب ثابتی برای تیمش پیدا کند. اگر دقت کنید می بینید برانکو در پرسپولیس چند سال است ترکیب ثابتش را شناخته و خیلی کم آن را دستخوش تغییر می نماید. اما تیم ما در همین فصل 11 بازی نموده با 11 ترکیب مختلف و این خیلی بد است.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: من که تا به حال به تمرینات استقلال نرفته ام اما از برخی از پیشکسوتانی که رفته اند و تمرینات را از نزدیک دیده اند شنیده ام که بدن بازیکنان عقب است و از این نظر مشکل مشکل وجود دارد. امیدوارم شفر بتواند بدن بازیکنان را به فرم ایده آل بازگرداند و در ادامه کار نتایج بهتری بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فتحی می تواند استقلال را به اوج بازگرداند، بدن بازیکنان عقب است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی می تواند استقلال را به اوج بازگرداند، بدن بازیکنان عقب است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید