قصه ها و عروسک ها به یاری بازیافتی ها آمدند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، با هدف فرهنگ سازی حفظ محیط زیست، اصول بازیافت ویژه بچه ها و نوجوانان در سرای محله ها و مدارس محدوده منطقه13 با شیوه های متفاوت آموزش داده می گردد.

قصه ها و عروسک ها به یاری بازیافتی ها آمدند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، شهردار منطقه13 نهادینه کردن اصول بازیافت و حفظ و نگهداری محیط زیست میان بچه ها با تجهیز کتابخانه خانه های محیط زیست سرای محله های منطقه 13، اجرای نمایش موضوعات بازیافتی در مدارس و برپایی کارگاه های آموزشی را از جمله این برنامه ها دانست و دراین باره گفت: اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه 13 با تجهیز کتابخانه های محیط زیست به محتوای آموزش تخصصی محیط زیست ویژه بچه ها در این راستا گام برداشته است.

محمدهادی علی احمدی اضافه کرد: بعلاوه با هدف نهادینه کردن و آموزش چهره به چهره بازیافت برای گروه های سنی مختلف، برنامه های نمایشی، هنری و سرود در مدارس، مهدکودک ها و سراهای محله برگزار می گردد.

او با بیان اینکه برگزاری کارگاه آموزشی استفاده مجدد از دورریختنی ها برای بچه ها از دیگر اقدامات این حوزه برای گروه سنی بچه ها و نوجوانان ، گفت: در این ویژه برنامه ضمن آموزش ساخت خلاقانه کاردستی به وسیله کارشناسان مدیریت پسماند از بچه ها خواسته می گردد تا از وسایل دورریختنی که در کنار خود دارند، یک اثر خلاقانه بسازند.

شهردار منطقه13 تأکید کرد: با توجه به اینکه بچه ها و نوجوانان تاثیر پذیرترین افراد جامعه محسوب می شوند، اثرات اینگونه فرهنگ سازی ها علاوه بر جلوگیری از هدر رفت سرمایه های شهری، موجب بهبود محیط زیست نیز می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "قصه ها و عروسک ها به یاری بازیافتی ها آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه ها و عروسک ها به یاری بازیافتی ها آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید