مدیران خودرو چری تیگو 5 توربو را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، خودروسازی چری در شهر ووهو استان آنهوی (Wuhu, Anhui Province) کشور چین فعالیت می نماید. این شرکت در سال 1999 بنیان قرار گرفت و از سال 2003 با فراوری انواع خودروهای سواری شروع به کار کرد. این شرکت هم اکنون رتبه دهم ساخت و مونتاژ خودرو در چین را با تیراژ 600 هزار دستگاه در سال به خود اختصاص داده است.

مدیران خودرو چری تیگو 5 توربو را معرفی کرد

خودروی تیگو 5 مدیران خودرو یکی از محبوب ترین شاسی بلندهای فراوریی بازار ایران است. این خودرو نزدیک 5 سال با موفقیت به بازار ایران عرضه شده و تا به امروز بیش از 45000 دستگاه از آن به فروخته شده است.

چری تیگو 5 چندین تغییر را متناسب با شرایط احتیاج بازار داشت، باا ین حال امروز تیگو 5 به عنوان یک محصول جاافتاده و باکیفیت در نظر گرفته می گردد که همیشه شرکت مدیران خودرو در پی ارتقاء آن است. به همین دلیل نیز به زودی مدل توربوشارژ این خودرو را با گیربکس تازه روانه بازار می نماید.

بیشتر بخوانید: بزرگترین محصول شرکت چری وارد ایران شد

تیگو 5 توربو که با نشان ام وی ام عرضه می گردد به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر 147 اسب بخار مجهز است که گشتاور 210 نیوتن متر را از دور 1750RPM فراوری می نماید. این موتور را شرکت معروف اتریشی AVL طراحی نموده و سیستم توربوشارژ آن نیز تکنولوژی شرکت معروف هانیوال است.

در تیگو 5 توربوشارژر همچنان از سیستم انتقال قدرت CVT استفاده می گردد، اما در این نمونه جعبه دنده ارتقا پیدا نموده است و سری فنی مشابهی به آریزو 6 دارد. در نسخه تازه این کراس اوور مونتاژی، حالت تعویض دنده مصنوعی به 9 سرعته ارتقا پیدا نموده است. جالب است بدانید این جعبه دنده جزء 10 گیربکس برتر بازار خودروی چین در سال گذشته است و همین انتخاب کارایی خوب آن را نشان می دهد.

بعلاوه به این خودرو سیستم فرمان برقی نیز اضافه شده است که راحتی و ایمنی این خودرو را افزایش می دهد. قطعا این موتور و جعبه دنده قدرتمند و با درجه کارایی زیادی در کنار ویژگی های مشتری پسند تیگو 5 مثل بدنه جادار و مستحکم مناسب خانواده های ایرانی است. آپشن های رفاهی و ایمنی چون مانیتور 10 اینچی به همراه نویگیشن، و کیسه هوای جانبی و سیستم پایداری + ضدلغزش + کنترل در سربالایی و … در کنار خدمات پس ازفروش گسترده در مقایسه با رقبا می تواند باعث موفقیت بیشتر این خودرو گردد.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ ساعت مچی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مدیران خودرو چری تیگو 5 توربو را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران خودرو چری تیگو 5 توربو را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید