معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی ضوابط فعالیت کسب و کار های اینترنتی را آماده می نماید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، ولی تیموری از آماده سازی ضوابط و مقررات سازمان میراث فرهنگی برای فعالیت کسب و کار های اینترنتی در آینده نزدیک اطلاع داد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی ضوابط فعالیت کسب و کار های اینترنتی را آماده می نماید

به گزارش خبرنگار ، چندی پیش با آگاهی از میزان تأثیرگذاری تشکل های مردم نهاد در رونق حوزه گردشگری کشور به سراغ استارت آپ های حوزه گردشگری رفتیم و پای درد و دل آن ها نشستیم.

بنیانگذاران بعضی از این استارتاپ ها با ما تبادل نظر کردند و به کم توجهی نهاد های متولی به میزان و کیفیت فعالیتشان اشاره کردند. اکثر آن ها تأکید کردند که در کار خود حمایتی از نهاد های دولتی نمی خواهند، اما از نهاد ها انتظار دارند که خللی در فعالیتشان ایجاد ننمایند. ما در این گزارش به سراغ، ولی تیموری، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفتیم تا از او بپرسیم سازمان میراث فرهنگی تا چه اندازه از استارت آپ های حوزه گردشگری حمایت می نماید؟

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خبرنگار ، گفت:قبل از اینکه به بحث حمایت از استارت آپ ها برسیم، باید ساختار و فرآیندی را برای شناسایی فعالان عرصه استارت آپ های گردشگری طراحی کنیم تا بتوانند یکسری شرایط تخصصی لازم را برای فعالیت در حوزه گردشگری پیدا نمایند.

وی اضافه نمود:لازمه کار طراحی ساختار و فرآیندی برای شناسایی فعالان عرصه استارت آپ های گردشگری این است که ضوابط و شرایطی را آماده کنیم و فعالان عرصه استارت آپ های گردشگری در وهله اول طبقه بندی و ساماندهی شوند و ما بدانیم که حداقل شرایط تخصصی لازم را دارند و مجوزی برایشان صادر گردد تا این امکان را داشته باشیم که پس از صدور مجوز، حرکت ها و فعالیتشان را در فضای مجازی رصد و پایش کنیم و بر کارشان نظارت داشته باشیم.

تیموری اظهار کرد:در آینده نزدیک و شاید کمتر از ده روز، مجموعه ضوابط و مقررات ما برای فعالیت کسب و کار های اینترنتی آماده می گردد. بدیهی است در آینده کسب و کار هایی که ساماندهی شده و مجوز قانونی دریافت نموده اند، از حمایت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهره مند می شوند.

وی ادامه داد:تا به امروز در حوزه گردشگری هنوز مجوزی را به استارت آپ ها ندادیم، زیرا تا به حال در عمل این فضا در اختیار ما نبوده و هم اکنون با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کوشش می کنیم که فضای مجازی را برای فعالیت فعالان حوزه گردشگری آماده کنیم.

تیموری گفت:تا به امروز مجوزی تحت عنوان استارت آپ در حوزه گردشگری ،صادر ننموده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی ضوابط فعالیت کسب و کار های اینترنتی را آماده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی ضوابط فعالیت کسب و کار های اینترنتی را آماده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید