نشست بین المللی سرمایه گذاری فرغانه با حضور ایران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، نشست بین المللی سرمایه گذاری فرغانه با حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان برگزار گردید.

نشست بین المللی سرمایه گذاری فرغانه با حضور ایران برگزار گردید

به گزارش خبرنگار وبلاگ ساعت مچی در تاشکند، نشست بین المللی سرمایه گذاری فرغانه با حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان برگزار گردید.

شهرت غنی اف استاندار استان فرغانه در مراسم افتتاحیه این نشست ضمن دعوت از سرمایه گذاران خارجی برای همکاری، گفت: هم اکنون در استان فرغانه کارخانجات بزرگ معدن، شیمی، انرژی، نفت و گاز، ماشین سازی و مصالح ساختمانی فعالیت می نمایند.

غنی اف اضافه کرد: کارخانجات این استان می توانند یک میلیون و 200 هزار تن فرآورده های نفتی، 352 هزار تن محصولات شیمیایی و کودهای معدنی، کاربامید و نیترات فراوری نمایند.

استاندار استان فرغانه ادامه داد: هم اکنون این استان با بعضی از کشورهای خارجی از جمله کره جنوبی، روسیه، بلاروس، لتونی، چین، تاجیکستان و قرقیزستان روابط محبت آمیز و مالی برقرار نموده است.

وی گفت: امروز در این استان شرکت های مشترکی با سرمایه سرمایه گذاران بزرگ از چین، کره جنوبی، آمریکا، انگلستان، روسیه، ترکیه و دیگر کشورها در زمینه های مختلف فعالیت می نمایند.

غنی اف گفت: این نشست با هدف ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری برگزار و در آن نمایندگان سازمان ها و شرکت های بین المللی با پتانسیل و امکانات این منطقه برای اجرایی طرح های مختلف سرمایه گذاری آشنا خواهند شد.

استاندار استان فرغانه تاکید نمود: این نشست به برقراری و تحکیم همکاری های مالی بین کارآفرینان داخلی و خارجی و امضای قراردادهای جدید یاری می نماید.

غنی اف همچنین گفت: این نشست برای گسترش همکاری های متقابلا سودمند و اجرای طرح های اولویت دار سرمایه گذاری بین نمایندگان استان فرغانه و بازرگانان خارجی فرصت خوبی می باشد.

در این نشست بیش از 100 نماینده شرکت های بزرگ از 27 کشور دنیا حضور پیدا کردند.

در چارچوب این نشست همچنین نمایشگاه کالاهای ساخت استان فرغانه نیز برگزار گردید.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نشست بین المللی سرمایه گذاری فرغانه با حضور ایران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست بین المللی سرمایه گذاری فرغانه با حضور ایران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید