همتی: از مردم خواهش می کنم از سفر کردن پرهیز نمایند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت که از همه مردم خواهش می کنم مقداری دیگر تحمل نموده و از سفر کردن به خصوص در تعطیلات پیش رو پرهیز نمایند.

همتی: از مردم خواهش می کنم از سفر کردن پرهیز نمایند

ایسنا: حسن همتی اظهار کرد: پیش از آنکه به مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کنیم باید حال و روز آنها را درک کنیم. بسیاری از مشاغل در ایام شیوع کرونا نابود و یا تضعیف شده و دولت هم یاریی به آنها ننموده است.

وی اضافه کرد: مدام نباید مشاغل را تعطیل نموده و یا از آن ها بخواهیم دستورات را عمل نمایند. فارغ از اینکه عمل به پروتکل های بهداشتی و رعایت آن لازم است اما باید به مردم یعنی اصناف و به خصوص قشر ضعیف یاری گردد تا آنها دچار مشکل در این دوران نشوند. از این لحاظ اقدامات دولت مورد انتقاد است.

این نماینده مجلس با تأکید مجدد بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت که باید دولت به فکر اقشار کم درآمد و آن دسته از افراد جامعه باشد که کارشان را به دلیل کرونا از دست داده و یا ضربه دیده اند.

همتی همچنین با اشاره به تعطیلات عید فطر گفت: از همه مردم خواهش می کنم که برای آنکه مجددا وارد پیک کرونا نشویم مقداری دیگر تحمل نموده و از سفر کردن پرهیز نمایند چون با این کار نه تنها جان خود بلکه جان سایر هم وطنان را هم به خطر می اندازند. از مردم می خواهم مثل گذشته از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "همتی: از مردم خواهش می کنم از سفر کردن پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همتی: از مردم خواهش می کنم از سفر کردن پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید