پیگیری حقوقی بی احترامی طرفداران بحرینی به سرود ملی ایران

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، اهانت بعضی تماشاگران بحرینی هنگام پخش سرود ملی ایران قبل از دیدار تیم های فوتبال ایران و بحرین به وسیله نهادهای بین المللی پیگیری می گردد.

پیگیری حقوقی بی احترامی طرفداران بحرینی به سرود ملی ایران

به گزارش برنا، مسعود سلطانی فر در واکنش به اهانت طرفداران و بازیکنان تیم ملی بحرین هنگام نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: مراتب اعتراص رسمی ایران به اهانت های اجرا شده هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در بازی مقابل بحرین در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله فدراسیون فوتبال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و به وسیله کمیته ملی المپیک به خاطر نقض منشور المپیک برای احترام سرود ملی یک کشور به کمیته بین المللی المپیک اعلام و پیگیری های لازم برای برخورد قانونی و اعمال مجازات های لازم به عمل خواهد آمد.

وی اضافه نمود: توهین طرفداران و بازیکنان تیم ملی بحرین به سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و کمیته بین المللی المپیک است و به وسیله نهادهای بین المللی آن را پیگیری خواهیم کرد.

تیم های بحرین و ایران در چارچوب دور دوم رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین از ساعت 20 به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود میزبان انتها یافت.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیگیری حقوقی بی احترامی طرفداران بحرینی به سرود ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری حقوقی بی احترامی طرفداران بحرینی به سرود ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید