چمدانی که تبدیل به میز کار شما می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، چمدان آلمینومی Samsara

دیگر مجبور نیست دفتر کار خود را ترک کنید، چراکه همواره با شما خواهد بود!

چمدانی که تبدیل به میز کار شما می گردد

Samsara، چمدان آلمینیومی نوی که نواً وارد بازار شده، مخصوص مسافرانی است که زیاد سفر می نمایند و در عین حال می خواهند به کارهای خودشان هم در طول سفر و جاده حتماً برسند. این چمدان بسیار سبک است و سطح بالای آن کاملاً صاف است تا لپ تاپ خود را روی آن قرار دهید. ولی این تمام ماجرا نیست، این چمدان آلمینیومی چند پورت برق دارد که به وسیله آن می توانید تمام دستگاه های خود را شارژ کنید.

این شرکت بیان نموده که چمدان های Samsara در رنگ های نقره ای روشن و مشکی مات عرضه خواهند شد و جنس آن ها آلیاژی از آلمینیوم است که شامل تیتانیوم، منیزیم و زینک می گردد و به همین دلیل بسیار سبک، قابل حمل و حتی مقاوم در برابر آتش است.

همراه این چمدان یک اپلیکیشن همراه هم ارائه می گردد که با استفاده از آن می توانید مسافت و یا هشدار هنگام بازشدن را تنظیم کنید. یعنی اگر از چمدان خود دور شدید و کسی آن را بدون اجازه شما باز کرد، به وسیله هشدار متوجه شوید. به وسیله این نرم افزار شما بعلاوه می توانید اندازه باتری موجود در چمدان را مشاهده کنید.

این شرکت ادعا می نماید که طراحی چرخ های چمدان هم نو و منحصر به فرد است. طبق گفته های آن ها، این چرخ ها نه تنها حمل و نقل را آسان تر می نمایند، بلکه 4 لیتر حجم هم به چمدان اضافه می نمایند. بنابراین ظرفیت کلی چمدان برابر با 38 لیتر است.

این چمدان آلمینیومی نو و جالب 690 دلار قیمت دارد. تا کنون این شرکت 150،000دلار از این چمدان فروخته است؛ ده برابر هدف اولیه آنها که 15000 دلار بود. بنابراین هیچوقت قدرت خلاقیت و کارآیی را دست کم نگیرید. بخصوص وقتی که بحث صعنت هواپیمایی مطرح باشد.

علاوه بر این، همانطور که گفته شد، این چمدان از آلمینیوم ساخته شده که کاملاً قابل بازیافت است و هیچ محدودیتی در تعداد بازیافت های آلمینیوم وجود ندارد و در هر مرتبه بازیافت تنها 5٪ از کل انرژی مورد احتیاج برای ساخت مصرف می گردد. بنابراین، این چمدان را دوست دار محیط زیست هم می توان نماید.

بعضی از ویژگی های این چمدان:

هشدار دادن به شما وقتی که چمدان بیش از مسافتی تعریف شده از شما دور گردد

هشدار دادن به شما وقتی چمدان بدون اجازه و دور از چشمتان باز گردد

چراغ داخل چمدان که در تاریکی هم به راحتی وسایل خودتان را پیدا کنید

باطری همراه که می تواند گوشی های شما را تا 10 مرتبه شارژ کند

پشتیبانی از USB-C

طراحی خلاقانه و کاملاً صاف سطح بالایی چمدان که امکان استفاده به عنوان میز را به شما می دهد

طراحی منحر به فرد چرخ ها: طراحی دو مجموعه چرخ خاص که هم توانایی حمل و نقل چمدان بالاتر می رود، هم فضای اضافی به چمدان می دهد

وجود جاهای مختلف داخل چمدان تا وسایل را دسته بندی شده و کاملاً منظم بچینید.

منبع: الی گشت

به "چمدانی که تبدیل به میز کار شما می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمدانی که تبدیل به میز کار شما می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید