کار خیر شبروان یک سال پس از زلزله، آموزش مجازی می دهم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، امیراثنی عشری خواننده موسیقی ایرانی در مصاحبه با خبرنگاران درباره کنسرت پیش روی گروه شبروان شرح داد: گروه شبروان به سرپرستی آرش کاوسی و خوانندگی بنده روز جمعه دوم آذر ماه کنسرتی را در یادبود درگذشتگان زلزله کرمانشاه روی صحنه می برد.

کار خیر شبروان یک سال پس از زلزله، آموزش مجازی می دهم

وی اضافه کرد: در این کنسرت که در تالار رودکی تهران برگزار می گردد، گروه شبروان در 2 بخش دشتی و شور قطعاتی را اجرا می نماید و قطعه زخم نهان از ساخته های آرش کاووسی برای اولین بار به یاد حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه اجرا می گردد.

به گفته وی، نیمی از عواید این کنسرت به زلزله زدگان اختصاص پیدا می نماید.

این خواننده در معرفی گروه اجرایی کنسرت پیش رو اعلام کرد: آرش کاوسی سرپرست گروه و نوازنده تار، رضا صدرالدینی نوازنده تمبک، محمد جوزی نوازنده عود، نوید جمالی پور نوازنده کمانچه، محسن میرزایی نوازنده سنتور، حامد مردانی نوازنده نی، مرضیه ریوند نوازنده تار، امیرعباس برفی نوازنده دف اعضای گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

اثنی عشری درباره فعالیت های آینده خود در عرصه موسیقی شرح داد: به تازگی ضبط آلبوم جدیدی را به همراه دوست هنرمندم کوروش شاهانی به سرانجام برده ایم که در ماه های آینده منتشر خواهد شد. همچنین در کنار تدریس آواز در آکادمی ها، یک روز را به طور کامل برای آموزش مجازی هنرجویان ساکن در شهرستان ها و خارج از کشور قرار داده ام که با استقبال خوب هنرجویان روبرو شده است البته برنامه ریزی هایی نیز برای برگزاری کنسرت در شهرستان ها در نظر گرفته شده که به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار خیر شبروان یک سال پس از زلزله، آموزش مجازی می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار خیر شبروان یک سال پس از زلزله، آموزش مجازی می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید