کتاب دستنامه رنگی بیماری های غلات دانه ریز منتشر شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، خبرنگاران/اردبیل انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب دستنامه رنگی بیماری های غلات دانه ریز را در چهار بخش و 216 صفحه منتشر کرد.

کتاب دستنامه رنگی بیماری های غلات دانه ریز منتشر شد

این کتاب توسط تی.دی. موری، دی. دبلیو پاری و ان. دی. کاتلین تالیف و به همت دکتر حسین کربلائی خیاوی و دکتر رسول فخاری، اعضای هیأت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل ترجمه شده است.

کتاب مذکور یک اطلس رنگی به همراه شیوه کنترل بیماری ها در حوزه گیاه پزشکی می باشد که در آن پراکنش جغرافیایی، علایم بیماری زا، اهمیت مالی، چرخه و کنترل بیماری مورد بحث و آنالیز قرار گرفته است.

در مقدمه این کتاب در مورد آسیب شناسی گیاه و اصول بیماری به همراه راهنمای تشخیصی ساده ارائه شده و در بخش اول تا سوم نیز بخشی از بیماری هایی که توسط قسمت های مختلف گیاهان (سنبله، دانه، برگ، ساقه و ریشه) تحت تاثیر قرار گرفته، آنالیز و بر اساس نوع علائم بیماری (بلایت، سیاهک، زنگ، سفیدک و غیره) دسته بندی شده است.

به گزارش گروه دریافت وبلاگ ساعت مچی، کتاب دستنامه رنگی بیماری های غلات دانه ریز در مزرعه بسیار کاربردی بوده و به قیمت 45 هزار تومان از کتابفروشی ها قابل تهیه می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کتاب دستنامه رنگی بیماری های غلات دانه ریز منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب دستنامه رنگی بیماری های غلات دانه ریز منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید