کمیل قاسمی: عاشق سبزی پلو با ماهی شب عید هستم، به رنگ آبی علاقه دارم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، نایب قهرمان کشتی المپیک 2016 ریو گفت: به طور کلی عید را دوست دارم، اما واقعاً عاشق سبزی پلو با ماهی شب عید هستم.

کمیل قاسمی: عاشق سبزی پلو با ماهی شب عید هستم، به رنگ آبی علاقه دارم

به گزارش ، بدون شک باید کمیل قاسمی را یکی از پیروز ترین ورزشکاران کشور دانست، کشتی گیری که با وجود جوانی دومین مدال المپیک دوران ورزشی اش را به سینه زد و به پرافتخارترین کشتی گیر سنگین وزن تاریخ کشتی ایران تبدیل شد. البته کمیل می توانست حتی پیروز تر از این هم باشد و تا یک قدمی مدال طلای المپیک پیش رفت و می تواست نام خود را در تاریخ ورزش ایران و دنیا جاودانه کند، اما به قول خودش قسمت نبود تا گام آخر را بردارد.

کمیل قاسمی نایب قهرمان دنیا و المپیک درباره این سوال که چه برنامه ای را برای عید سال 98 دارد گفت: اگر در اردو نباشم و خانه باشم دوست دارم در کنار خانواده و اقوام و فامیل باشم. در این سال ها پیروز نشدیم در لحظه سال تحویل در کنار خانواده ام باشم، اما امسال اگر این فرصت فراهم گردد حتما در کنار خانواده ام خواهم بود.

او در پاسخ به این سوال که به چه کسی اولین نفر عید را تبریک می گوید گفت: بدون شک اولین نفرات پدر و مادرم خواهند بود و بعد از آن هم برادران و خانواده ام که در کنار آن ها هستم.

قاسمی درباره اینکه لحظه سال تحویل چه حسی دارد مطرح کرد: شاید این لحظه قابل وصف نباشد. از کودکی این لحظه را دوست داشتم به خصوص روز های پایانی سال را، همیشه سلامتی خانواده ام و رفع شدن مسائل مردم و پیروزیت در مسابقات آرزو های من بوده است.

قهرمان آسیا در خصوص اینکه چه مراسم های را در روز اول عید نوروز در برنامه دارد گفت: مراسم خیلی خاصی نداریم، اما خوردن سبزی پلو با ماهی شب عید یکی از علایق من است و عاشق آن هستم. مانند سایر مردم ایران هم رسم داریم به عید دیدنی اقوام و بزرگ تر ها می رویم.

او درباره این سوال که از المپیک چه تصویری در ذهن دارد گفت: المپیک همیشه برای من یک سَنبُل بوده است. از همان کودکی مسابقات و نتایج المپیک را پیگیری می کردم و همیشه خودم را روی سکو های المپیک می دیدم و رویاپردازی می کردم. خوشحالم که در هر 2 المپیکی که به میدان رفته ام با دست پر بازگشته ام و به قول معروف برای من خوش یمن بود، تا همیشه از این رویداد، با ذهنیتی مثبت و خوب یاد می کنم.

درانده 2 مدال نقره و برنز آسیا با بیان اینکه آبی رنگ مورد علاقه اش است گفت: برای تمام مردم کشورم در سال 98 آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم این سال از نظر ورزشی هم برای کشورمان سال پر باری باشد.

کسب 80 مدال طلا، 37 نقره و 56 برنز برای گوش شکسته ها در امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمیل قاسمی: عاشق سبزی پلو با ماهی شب عید هستم، به رنگ آبی علاقه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیل قاسمی: عاشق سبزی پلو با ماهی شب عید هستم، به رنگ آبی علاقه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید