گوشی 150 دلاری ردمی نوت 7 شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، هفته گذشته معلوم شد که گوشی جدید شیائومی از دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می برد و دقایقی قبل، ردمی نوت 7 معرفی گردید. با وجود بهره گیری از این مشخصه پر زرق و برق، این گوشی عضوی از سری گوشی های پایین رده ردمی محسوب می گردد.

گوشی 150 دلاری ردمی نوت 7 شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی گردید

از لحاظ طراحی، این گوشی به دیگر محصول ارزان قیمت شیائومی یعنی Mi Play شباهت زیادی دارد که چند هفته قبل معرفی گردید. ردمی نوت 7 از بریدگی نمایشگر قطره ای شکل، پنل پشتی بهره مند از گرادیان های رنگارنگ، حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پشت بدنه و دوربین دوگانه بهره می برد که یکی از آن ها مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم F/1.8 است و دوربین دیگر از نوع 5 مگاپیکسلی است که برای دریافت اطلاعات مربوط به عمق تصویر مورد استفاده قرار می گیرد.

این سنسور در شرایط نوری مناسب با بهره گیری از پیکسل های 0.8 میکرونی می تواند عکس های 48 مگاپیکسلی ثبت کند و در محیط های کم نور، برای افزایش نور عکس ها، پیکسل ها با یکدیگر ترکیب می شوند و عکس های 12 مگاپیکسلی ثبت می گردد. البته در رابطه با عملکرد دوربین ها، بخش سخت افزاری فقط نیمی از داستان محسوب می گردد و باید ببینیم دوربین این گوشی در عمل چگونه خواهد بود.

از دیگر مشخصات سخت افزاری ردمی نوت 7 می توانیم به بهره گیری از نمایشگر 6.3 اینچی 1080p با نسبت تصویر 19.5:9، تراشه اسنپ دراگون 660، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، پورت USB-C و جک هدفون اشاره کنیم.

در هفته گذشته، مدیرعامل شیائومی اعلام نمود که برند ردمی حالا به عنوان یک برند مستقل فعالیت می نماید که باعث می گردد شیائومی بیشتر از گذشته بتواند بر گوشی های میان رده و پرچم دار و فروشگاه های فیزیکی خود در سرتاسر دنیا تمرکز کند. گوشی های ردمی در کشور هند بسیار پرطرفدار هستند و شیائومی با این رویکرد جدید می خواهد توجه کاربران چنین کشورهایی را بیش از پیش به این برند جلب کند.

قیمت پایه ردمی نوت 7 حدود 150 دلار (999 یوان) است که از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و مدل مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت حدود 200 دلار (1399 یوان) روانه بازار می گردد. در مراسم معرفی این گوشی، مدیرعامل شیائومی این گوشی را با دو گوشی مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی یعنی آنر ویو 20 و هواوی نوا 4 مقایسه کرد که قیمت آن ها بیش از دو برابر این گوشی است.

ردمی نوت 7 ابتدا در چین عرضه می گردد اما خیلی زود در دیگر کشورها هم روانه بازار خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی 150 دلاری ردمی نوت 7 شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی 150 دلاری ردمی نوت 7 شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید