یوبی سافت: قسمت جدید اسپلینتر سل به وقتش معرفی خواهد شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مدت بسیار طولانی است که طرفداران سم فیشر خواستار بازگشت او و ساخت قسمت جدید Splinter Cell هستند. یوبی سافت هم در نهایت به خواسته هوادان گوش کرد و در رویداد E3 2019 سم فیشر را باری دیگر به طرفداران نشان داد؛ با این تفاوت که این بار قرار است سم فیشر در بازی موبایلی Tom Clancys Elite Squad حضور داشته باشد و فعلا خبری از ساخت قسمت جدید مجموعه نخواهد بود. اعلام این خبر در آن موقع باعث شد عده زیادی از طرفداران اعتراض خود را اعلام نمایند و از دست یوبی سافت شاکی شوند. با این حال، این موضوع می تواند در نهایت به جهت درستی ختم گردد و طرفداران به خواسته خود برسند. طبق گفته مدیرعامل یوبی سافت، سازندگان به آرامی روی بازی کار می نمایند تا در زمان مناسبی آن را برگردانند.

یوبی سافت: قسمت جدید اسپلینتر سل به وقتش معرفی خواهد شد

ایو گیمو (مدیرعامل یوبی سافت) در مصاحبه ای به تازگی درباره اسپلینتر سل و آینده این مجموعه صحبت نموده است. او در این مصاحبه گفته است که آن ها هنوز آماده معرفی قسمت جدید نیستند، ولی در نهایت امکان بازگشت مجموعه وجود دارد: نوع جدیدی از بازی های اسپلینتر سل را روی دستگاه های مختلف خواهیم داشت. در حال حاضر ما به آرامی مشغول کار روی مجموعه هستیم تا در زمان مناسبی آن را برگردانیم. ولی نمی توانم بگویم که دقیقا چه زمانی این اتفاق می افتد، چون همان طور که می دانید این موضوع زمان زیادی را می گیرد. باید ببینیم که چه زمانی بهترین موقع برای بازگشت بازی است.

در این یکی دو سال اخیر یوبی سافت به مراتب درباره اسپلینتر سل و آینده آن صحبت نموده است. سال گذشته آن ها گفتند که به علت کمبود منابع سراغ ساخت قسمت جدید نمی روند. چند ماه قبل هم ایو گیمو اعلام نموده بود که فشار زیاد طرفداران و انتظارات زیاد باعث شده تا قسمت جدید بازی فعلا ساخته نگردد. با این همه باید منتظر ماند و دید که یوبی سافت دقیقا چه زمانی می خواهد بازی را معرفی کند.

به هر حال قبل از بازگشت اسپلینتر سل می توان منتظر پروژه های کوچکتری از این سری باشیم. طبق اخبار منتشر شده، یوبی سافت می خواهد با همکاری فیس بوک بازی های جدیدی از مجموعه Assassins Creed و Splinter Cell را برای هدست های Oculus بسازد. در زمانی که این مطلب نوشته می گردد هنوز هیچ کدام از شرکت های یوبی سافت و فیس بوک این خبر را تایید یا تکذیب ننموده اند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "یوبی سافت: قسمت جدید اسپلینتر سل به وقتش معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت: قسمت جدید اسپلینتر سل به وقتش معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید