یک سوم گردشگران خارجی با خطوط هوایی به ایران می آیند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مطابق اعلام مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری کشور حدود یک سوم گردشگران به وسیله خطوط هوایی وارد کشور می شوند.

یک سوم گردشگران خارجی با خطوط هوایی به ایران می آیند

معاون جهانگردی کشور اظهار داشت:

از 4 میلیون و 160 هزار جهانگرد ورودی که طی 9 ماه نخست امسال به کشور وارد شده اند، بیش از یک میلیون و 360 هزار نفر یعنی 7/ 32 درصد از حمل ونقل هوایی استفاده نموده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، مرتضی رحمانی موحد که در اجلاس بین المللی هوانوردی تهران سخن می گفت، در تشریح اهمیت صنعت حمل ونقل هوایی در توسعه جهانگردی کشور اظهار کرد:

آمار استفاده جهانگردان از ناوگان حمل ونقل هوایی نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است و این در حالی است که استفاده از سیستم جابه جایی زمینی و دریایی با رشد منفی همراه بوده است. وی حضور فعال حمل و نقل هوایی کشورمان را در بازارهای جهانی به ویژه در زمینه تجهیزات و به روز شدن تاسیسات از الزامات و موتور محرکه توسعه جهانگردی کشور خواند. این مقام مسوول یادآور شد: اثرات متقابل دو صنعت هوانوردی و جهانگردی کشور به وسیله ارائه خدمات سریع، مقرون به صرفه و مطمئن موجب رشد همزمان شده است و سهولت سفر و متقابلا درآمدزایی شرکت های هواپیمایی را در پی خواهد داشت.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: کجارو

به "یک سوم گردشگران خارجی با خطوط هوایی به ایران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سوم گردشگران خارجی با خطوط هوایی به ایران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید