اخبار مجلس

متروی قم به کجا رسید؟

سرپرست سازمان قطار شهری قم بر لزوم فعالیت شبانه روزی پیمانکار متروی قم تاکید نمود.

15 مهر 1401

هواپیماهای چین بار دیگر از تنگه تایوان عبور کردند

وزارت دفاع تایوان ادعا کرد هواپیماهای متعلق به چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند.

23 مرداد 1401

نماینده مجلس: آقای رئیس جمهور! ملت چه طور زندگی نمایند؟

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ملت طاقت گرانی و هزینه های بیشتر را ندارند، گفت: دولت باید راهکاری به مردم برای تامین هزینه های زندگی شان نشان دهد بعد ما از هر جراحی مالی و نظام عادلانه ای حمایت می کنیم.

22 تیر 1401

ثبت ملی ملیله کاری به نام شهر زنجان

شهر زنجان به عنوان شهر ملی ملیله ایران، ظریف ترین صنایع دستی کشور ثبت شد.

9 اسفند 1400

راستینه: عزیزی خادم سواد حقوقی اش را افزایش بدهد، چطور به یک بخش خصوصی بودجه دولتی بدهیم؟

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درمورد حواشی پیرامون بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

21 بهمن 1400

علیپور: افزایش حقوق ها در بودجه براساس توان پرداخت دولت پیش بینی شده است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط گرانی و تورم گفت که اندازه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در لایحه بودجه براساس توان پرداخت دولت درنظر گرفته شده است.

12 بهمن 1400

تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک از دوشنبه

تهران (پانا) - روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای نحوه تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک تهران را شرح داد.

8 آذر 1400

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فارس به کمتر از 50 درصد رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شیراز از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر کروناویروس در فارس به کمتر از 50 درصد خبر داد.

27 آبان 1400

آخرین خبر از تغییرات حقوقی کارکنان و بازنشستگان

به گزارش خبرنگاران، حدود یک ماه پیش بود که محمدباقر نوبخت در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت که، نگرانی بابت متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در امسال وجود ندارد و منابع لازم برای آن پیش بینی شده است؛ در همین رابطه وعده...

20 تیر 1400

همتی: از مردم خواهش می کنم از سفر کردن پرهیز نمایند

نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت که از همه مردم خواهش می کنم مقداری دیگر تحمل نموده و از سفر کردن به خصوص در تعطیلات پیش رو پرهیز نمایند.

7 تیر 1400

پرداخت 2400 میلیارد تومان یارانه معیشتی به 60 میلیون خانوار

تهران (پانا) - معاون وزیرکشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا از اقدام مشترک سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی برای پرداخت 2400 میلیارد تومان یارانه حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به بیش از 19 میلیون و 669 هزار خانوار...

31 خرداد 1400

خبرنگاران منطقه آزادچابهار پیروز عمل نموده و در حال تکمیل زیرساخت ها است

چابهار- خبرنگاران- مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه مالی کشور گفت: منطقه آزادچابهار در سالهای اخیر عملکرد موفقی داشته و با اعتبارات لازم و دلسوزی مدیران آن در حال تکمیل زیرساخت ها است.

3 فروردین 1400

ضرورت ایجاد بستر آموزش مهارت های مشاغل خانگی در دوران شیوع کرونا

تهران (پانا)- مشاور وزیر کشور گفت با وجود آنکه اقدامات خوبی در دستگاه ها و نهادهای مختلف به صورت جداگانه و جزیره ای انجام می گردد اما اطلاع رسانی درستی درباره این اقدامات صورت نمی گیرد و عموم مردم یا گروه های هدف در جریان آن قرار نمی گیرند.

23 اسفند 1399

تمهیدات پیش بینی شده برای مدارس در صورت ادامه کرونا

تهران (پانا) - در گفتگوی وزیر آموزش وپرورش با روزنامه آرمان ملی مسائل روز آموزش وپرورش مانند کرونا و محدودیت های ایجادشده برای مدارس و تمهیدات پیش بینی شده در صورت ادامه کرونا مطرح و بررسی شد.

5 اسفند 1399

پلوسی:مانع از دسترسی یک رئیس جمهور دمدمی به کدهای هسته ای می شویم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن پست، نانسی پلوسی روز جمعه در نامه ای خطاب به اعضای مجلس نمایندگان آمریکا نوشت که با ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مورد جلوگیری از دسترسی یک رئیس جمهور دمدمی مزاج و متزلزل به کدهای آغاز حمله...

26 بهمن 1399

تدوین روش های اقتصادی جدید برای توسعه تجدیدپذیرها

تهران (پانا) - رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر بیان نمود با تدوین سیاست های جدید توسعه انرژی های تجدیدپذیر و تعریف منابع اقتصادی جدید، انجام مطالعه تعرفه شناسی و اقدام های قابل توجه در زمینه انرژی های تجدیدپذیر اجرا شده است.

9 بهمن 1399

خبرنگاران 95 درصد اصناف گناباد در اجرای محدودیتهای کرونایی مشارکت داشتند

گناباد- خبرنگاران- رییس اتاق اصناف گناباد گفت: 95 درصد مشاغل گروه 2، سه و چهار این شهر که مشمول تعطیلی 2 هفته ای محدودیتهای کرونایی شده اند در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

29 دی 1399

ارائه طرح تشکیل دیوان محاسبات شهری تهران به زودی در صحن شورا

تهران (پانا) - ناظر رئیس شورا درامور محاسبات و پایش عملکرد شورای اسلامی شهر تهران از ارائه طرح تشکیل دیوان محاسبات شهری تهران به زودی در صحن شورا اطلاع داد.

27 دی 1399

تعطیلی دولت آمریکا یک هفته به تعویق افتاد

ترامپ با امضای مصوبه کنگره، تعطیلی دولت فدرال آمریکا را یک هفته به تعویق انداخت.

18 دی 1399

تاج و دوستان زرنگ تر از نمایندگان مجلس

پرونده درخواست غرامت مارک ویلموتس، سرمربی سابق و بلژیکی تیم ملی ایران، در حال فراموشی است. مردی که قریب به شش ماه با فدراسیون فوتبال ایران همکاری کرد، به دلیل پایبندنبودن مسئولان فدراسیون به پرداخت دستمزد این مربی و کادرش، به فیفا شکایت و درخواست غرامت...

8 دی 1399
تعداد: (36)