اعزام تیم تالاسمی کرمان به مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، تیم تالاسمی هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور راهی بندر انزلی شد.

اعزام تیم تالاسمی کرمان به مسابقات قهرمانی کشور

حمیدرضا بهجتی، سرپرست کاروان اعزامی استان کرمان به رقابت های قهرمانی کشور در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: مسابقات قهرمانی کشور ویژه بیماران تالاسمی با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران 17 و 18 مهر جاری به میزبانی بندر انزلی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در رده سنی زیر 30 و بالای 30 سال برگزار می شوند، اضافه نمود: تیم تالاسمی هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمان در دو بخش آقایان و بانوان متشکل از 16 ورزشکار (هشت خانم و هشت آقا) در رشته های پتانگ، تنیس روی میز، شطرنج و دارت به این رقابت ها اعزام شد.

بهجتی توضیح داد: این تیم در تنیس روی میز با ترکیب نرگس بابایی، شهرزاد نجاتی، عباس ابراهیم آبادی، مجتبی عسگر زاده در شطرنج متشکل از مهدی منصور بهمنی، میثم دادستان، مهسا خلخال، مرضیه مرادپور، دارت با شرکت لعیا امیری، زهراسلطانی، میلاد صابری، امین مصطفایی و در پتانگ با حضور علیرضا سلطانی، مسلم بهمنی، رویا مرادپور و مرجان مرادپور در این مسابقات رقابت می نماید.

عضو هیئت رئیسه و خزانه دار هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمان بیان داشت: تیم دارت به مربیگری مجید سخنور، پتانگ رویا مرادپور، شطرنج فرشاد ثمره، تنیس روی میز امین شیخ اسدی در این رقابت ها حضور می یابد.

بهجتی اضافه نمود: این تیم در دور قبل بازی ها (نیمه دوم سال 97) در بخش بانوان به مقام قهرمانی و در بخش آقایان به نایب قهرمانی کشور دست یافته و در مجموع تیمی قهرمان کشور شده است.

او برای این تیم در این دور از رقابت ها آرزوی موفقیت کرد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعزام تیم تالاسمی کرمان به مسابقات قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم تالاسمی کرمان به مسابقات قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید