باشگاه مقاومت از ظرفیت بازیکنان البرزی استفاده کند

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، محمد گلزاده در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: مربیان و بازیکنان البرزی نشان داده اند که در صورت اعتماد به آن ها می توانند قابلیت های خود را به نمایش بگذارند و بدون شک این حق بازیکنان است که در تیم شهر و استان خود بازی نمایند.

باشگاه مقاومت از ظرفیت بازیکنان البرزی استفاده کند

وی افزود: با توجه به کاهش سطح کیفی لیگ فوتسال ایران و این که تیم مقاومت به نسبت برخی تیم ها زودتر آغاز به آماده سازی نموده این انتظار می رود که در فصل جاری حداقل در بازی های خانگی حداکثر امتیازات را بگیرد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران بابیان اینکه مقاومت در فصل جاری باید بیش از فصل گذشته کوشش کند، گفت: مقاومت در هفته نخست لیگ در حالی موفق به شکست مس سونگون شد که این تیم از مسابقات باشگاه های آسیا بازمی گشت و خستگی آن ها کاملاً مشهود بود و با توجه به باخت در بازی های بعدی تعیین شد که مقاومت برای حضوری پرقدرت در لیگ باید کوشش بیشتری داشته باشد.

گلزاده بابیان اینکه مقاومت در صورت ادامه ناکامی در بازی های پیش رو به مانند سال گذشته برای ماندن در لیگ شرایط دشواری را سپری خواهد نمود، گفت: باید پذیرفت که این تیم تاکنون منفعت چندانی برای ورزش البرز نداشته است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مقاومت در ادامه فصل، گفت: امیدواریم مدیران این باشگاه در سیاست های خود تجدیدنظر نموده و بیشتر از ظرفیت های درون استان استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باشگاه مقاومت از ظرفیت بازیکنان البرزی استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه مقاومت از ظرفیت بازیکنان البرزی استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید