تبلیغات منفی علیه ایران واقعیت ندارد، حق کشتی ایران داشتن کرسی در اتحادیه جهانی است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، پیتر باچا عضو مجارستانی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به اینکه تبلیغات منفی علیه ایران واقعیت ندارد، توضیح داد: ایران جایگاه بزرگی در کشتی جهان دارد و می تواند در اتحادیه جهانی کرسی داشته باشد.

تبلیغات منفی علیه ایران واقعیت ندارد، حق کشتی ایران داشتن کرسی در اتحادیه جهانی است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت مچی، پیتر باچا عضو مجارستانی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی درباره سفرش به ایران گفت: مذاکرات خوبی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران داشتم و قرار شد که از تجربیات ایران استفاده کنیم. در صحبت هایی که داشتیم اردوی مشترک تیم های ملی ایران در مجارستان مورد بحث نهاده شد و بعلاوه مقرر شد تا سایر کشورهای اروپایی با رایزنی هایی که صورت می گیرد، با توجه به امکاناتی پیشرفته ای که وجود دارد، کمپ های تمرینی خود را در ایران برگزار نمایند.

وی بعلاوه درباره کوشش های ایران برای عضویت در هیات رئیسه اتحادیه جهانی هم گفت: ایران با توجه به جایگاه بزرگی که در کشتی جهان دارد، می تواند در اتحادیه جهانی کرسی داشته باشد و در این زمینه امیدوارم با رایزنی هایی که صورت می گیرد، این امر محقق گردد و در این زمینه تا جایی که امکان داشته باشد، در کنار ایران خواهم بود.

باچا که همراه تیم کشتی فرنگی نوجوانان مجارستان برای شرکت در تورنمنت بین المللی سرخس به ایران آمده بود، درباره بازدید از خانه کشتی و کمپ تیم های ملی، توضیح داد: امکانات کشتی ایران عالی است و چنین امکاناتی را تا به حال در جای دیگری ندیده بودم. سالن بدنسازی، تجهیزات تمرینی و امکانات کاملی که برای تغذیه کشتی گیران در نظر گرفته شده بود، در حد عالی بود. علاقمند بودیم که نمایندگان کشورمان دو تا سه هفته در این کمپ اردو بزنند.

باچا اضافه نمود: ایران دریایی از کشتی گیران خوب است که در سطح بالا و با کیفیتی مبارزه می نمایند؛ حضور کشتی گیران نوجوان مجارستانی این فرصت را در اختیارشان گذاشت که بتوانند با نفرات بهتر و بالاتری از نظر فنی نسبت به خودشان کشتی بگیرند و تمرین نمایند و این مسئله می تواند به بهتر شدن کشتی هایی که می گیرند، یاری کند.

وی بعلاوه به میزبانی سرخس در تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان اشاره نمود و گفت: میزبانی سرخس خیلی خوب بود و تماشاگرانی که در سالن بودند، واقعا پر شور بودند و این هیجان مبارزها را بالا برده بود. اینکه فدراسیون کشتی ایران تصمیم گرفته که مسابقات بین المللی را در خارج از تهران و در شهرهای دور از مرکز برگزار کند، تصمیم خوبی است.

عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی با تشکر از مهمان نوازی ایرانی ها، تاکید نمود: پذیرایی ایرانی ها فوق العاده بود و آنها مردمی مهمان نواز و خوش برخوردی بودند که از ما به گرمی استقبال کردند. تنها نکته منفی رانندگی در خیابان ها بود که کار را سخت می کرد.

باچا اضافه نمود: در بازگشت به مجارستان، در مصاحبه با رسانه ها حتما از مهمان نوازی ایرانی ها صحبت خواهم کرد و خواهم گفت که تبلیغات منفی که علیه کشورتان می گردد، واقعیت ندارد و دروغ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تبلیغات منفی علیه ایران واقعیت ندارد، حق کشتی ایران داشتن کرسی در اتحادیه جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات منفی علیه ایران واقعیت ندارد، حق کشتی ایران داشتن کرسی در اتحادیه جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید