تحویل 1.7 میلیون واحد مسکن مهر در کشور

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، احمد اصغری مهرآبادی عصر یکشنبه در جلسه مسکن و شهرسازی مازندران با بیان اینکه برای تکمیل و جمع شدن پروژه مسکن مهر همه بخش های باید یاری نمایند گفت: تاکنون یک میلیون و 750 هزار واحد مسکن مهر تحویل داده شده است و بخش عمده آن در این دولت تحویل متقاضیان شده است.

تحویل 1.7 میلیون واحد مسکن مهر در کشور

وی با اظهار اینکه به طور متوسط سالانه 200 هزار واحد مسکن مهر تحویل شده است یادآور شد: پروژه های باقیمانده باید سریعتر تحویل گردد و اگر همه دستگاه ها به طور جدی یاری می کردند تاکنون تحویل می شد.

مهرآبادی خواهان استفاده از ظرفیت استانداری ها برای تکمیل مسکن مهر در کشور شد و گفت: این به آن معنا نیست که وزارت راه و شهرسازی خود را کنار بکشد بلکه تاکنون 40 میلیارد تومان یارانه به بخش مسکن تزریق شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در لایحه بودجه سال آینده نیز یاری هایی برای بخش مسکن درنظر گرفته شده و این بخش مورد تصویب قرار گرفته است و پیشنهاد دادیم از محل فروش اراضی اعتبار مورد احتیاج برای تکمیل پروژه ها تامین گردد.

وی خدمات زیربنایی، رونمایی، فاضلاب و غیره را از جمله مسائل فراروی مسکن مهر در مازندران بیان نمود و گفت: برای بحث فاضلاب 17 میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

مهرآبادی درباره خدمات روبنایی مانند مدرسه، مسجد، کلانتری، درمانگاه و غیره گفت: این خدمات در بعضی مناطق مورد توجه قرار گرفته است.

وی از پیگیری برای جذب هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های خدمات در مسکن مهر اطلاع داد و گفت: پروژه های مسکن مهر تا سرانجام سال 98 باید جمع و تکمیل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تحویل 1.7 میلیون واحد مسکن مهر در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 1.7 میلیون واحد مسکن مهر در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید