رئیس فدراسیون هاکی با تاکید بر شروع مسابقات: از فوتبال کم برخوردتریم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، بهرام قدیمی با بیان اینکه هاکی کم برخوردتر از فوتبال است، از ارسال نامه به مسئولان جهت دریافت مجوز شروع مسابقات این رشته اطلاع داد.

رئیس فدراسیون هاکی با تاکید بر شروع مسابقات: از فوتبال کم برخوردتریم

رئیس فدراسیون هاکی در گفت و گو با وبلاگ ساعت مچی به برنامه های هاکی در زمانی که شیوع ویروس کرونا فعالیت های ورزشی را متوقف نموده است، اشاره و اعلام کرد: تا آخر هفته آینده یک زمین در مجموعه ورزشی آزادی برای هاکی چمنی می گیریم که دستور آن هم صادر شده. علاوه بر این دستور تحویل یک قطعه زمین مناسب برای هاکی پنج(هاکی با حضور پنج بازیکن و در زمینی به ابعاد 48 در 32 متر) که متوقف شده بود، هم داده شده است. علاوه بر این به دنبال وارد کردن یک چهارم تجهیزات ورزشی مان از پاکستان هستیم.

او با بیان قطعی بودن اختصاص یک قطعه زمین در آزادی به هاکی، اضافه کرد: کسی جز فدراسیون هاکی، توانایی ساخت و صرف هزینه را ندارد. بقیه شعار می دهند اما ما می خواهیم این زمین را آماده کنیم. هر چه سریع تر زمین را بدهند ما شروع به ساختن آن می کنیم که احتمالا آماده شدن کمپ مورد نظرمان در این زمین یک سال طول بکشد.

رئیس فدراسیون هاکی به درخواست صدور مجور برای شروع فعالیت های این رشته اشاره نمود و گفت: کمیته پزشکی ما هماهنگ با فدراسیون پزشکی ورزشی کلیه پروتکل های برگزاری مسابقه و اردوها را فراهم نموده است. به مسئولان نامه می زنیم تا مجوز برگزار مسابقه و دعوت نفرات به اردو را دریافت کنیم چون برخورد رشته هاکی نسبت به فوتبال کمتر است و بهمن ماه امسال هم مسابقات قهرمانی دنیا داخل سالن بلژیک را پیش رو داریم. این مسابقات فعلا لغو نشده و باید آماده شویم. از طرفی قرار است برای این مسابقات از نظر ارزی به ما مساعدت گردد.

او به شروع تمرینات رقبای ایران در مسابقات دنیای داخل سالن هاکی اشاره و اعلام کرد: بلژیک، قزاقستان، چک و تعداد زیادی از کشورها تمرینات خود را شروع نموده اند. ما هم با دریافت مجوز کار خود را شروع می کنیم.

قدیمی در خصوص برنامه های فدراسیون برای آماده سازی تیم ملی گفت: 11 اردو در نظر گرفته ایم، از طرفی جمهوری چک برای برگزاری یک تورنمنت چند جانبه در آذر ماه به ما نامه زده است. البته با توجه به شرایط شیوع کرونا چیزی تعیین نیست و باید از شورای برون مرزی مجوزهای آن را دریافت کنیم.

انتهاب پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رئیس فدراسیون هاکی با تاکید بر شروع مسابقات: از فوتبال کم برخوردتریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون هاکی با تاکید بر شروع مسابقات: از فوتبال کم برخوردتریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید