شرکت Blue Origin پرتاب بعدی فضایی خود را به تاخیر انداخت.

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، با تاخیر افتادن پرتاب فضایی، ستاره تلوزیون دیویدسون مسافر این سفر نخواهد بود.

شرکت Blue Origin پرتاب بعدی فضایی خود را به تاخیر انداخت.

سرویس گردشگری فضایی Blue Origin جف بزوس پروازی را که برای هفته آینده برنامه ریزی نموده بود را تا 29 مارس به تعویق انداخت. بعلاوه این در حالی است که پیت دیویدسون کمیک Saturday Night Live مسافری در پرتاب نخواهد بود.

به گزارش reuters، شرکت Blue Origin روز پنجشنبه گفت که خدمات گردشگری فضایی جف بزوس پروازی خود را به تعویق انداخته است. این شرکت در اطلاعیه کوتاهی که ابتدا در توییتر منتشر شد، هیچ توضیحی برای تغییر یا کناره گیری از چهارمین پرواز تجاری خود در تابستان گذشته ارائه نکرد.

دیویدسون، 28 ساله، ستاره تلویزیون واقعیت و اجتماعی، به تازگی در روز دوشنبه به عنوان مهمان افتخاری Blue Origin معرفی شده بود تا به پنج مشتری پولی در پروازی که ابتدا برای 23 مارس مشخص شده بود، بپیوندد. با توجه به اینکه دیویدسون دیگر نمی تواند به پرواز تازه ملحق گردد، شرکت بلو اوریجین گفت که ششمین خدمه را در روز های آینده معرفی خواهد نمود.

بعلاوه اسامی پنج نفری که قبلا فاش شده اند، مارتی آلن که یکی از کمدین های معروف، مارک هاگل، حرفه ای املاک و همسرش شارون هاگل، جیم کیچن، استاد دانشگاه کارولینای شمالی و جورج نیلد، موسس و رئیس فناوری های فضایی تجاری هستند که بر روی آن ها سرمایه گذاری شده است. سه گروه اول مسافران Blue Origin، بر روی یک فضاپیمای شش طبقه و کاملاً خودمختار به نام نیو شپرد که از محل پرتاب آن در نزدیکی شهر روستایی وان هورن در غرب تگزاس بلند می گردد، سوار خواهند شد.

بزوس، موسس میلیاردر غول خرده فروشی آنلاین آمازون خود را در اولین پرواز خدمه Blue Origin به فضا در ژوئیه گذشته نشان داد. او برادرش، مارک بزوس، والی فانک، خلبان زن پیشرو هشت ساله و یک دانش آموخته دبیرستان هلندی 18 ساله را همراهی کرد. بعلاوه مسافران بعدی شامل ویلیام شتنر، بازیگر 90 ساله پیشتازان فضا، که مسن ترین فردی بود که به فضا پرواز کرد، مایکل استرهان، مجری برنامه صبح بخیر آمریکا و دختر بزرگ فضانورد پیشگام آلن شپرد، که بعد از او آبی بود، بودند.

بیشتر بخوانید

وبلاگ ساعت مچی فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرکت Blue Origin پرتاب بعدی فضایی خود را به تاخیر انداخت." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Blue Origin پرتاب بعدی فضایی خود را به تاخیر انداخت."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید