علیزاده: در بازار بزرگ فرقی نمی کند مربی باشم یا سرمربی، کوشش می کنیم قهرمان شویم

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، فرشاد علیزاده، مربی تیم کشتی فرنگی بازار بزرگ تأکید کرد که تیمش در مسابقات باشگاه های دنیا به دنبال قهرمانی است.

علیزاده: در بازار بزرگ فرقی نمی کند مربی باشم یا سرمربی، کوشش می کنیم قهرمان شویم

فرشاد علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت مچی در خصوص شرایط تیم کشتی بازار بزرگ برای حضور در مسابقات باشگاه های دنیا گفت: به منظور شرکت در این رقابت ها، اردوی مان از روز چهارشنبه در تهران شروع شد و طی این یکی دو روز، راهی بجنورد خواهیم شد تا تمرینات آنجا ادامه پیدا کند.

وی در خصوص اینکه همکاری اش با تیم بازار بزرگ به عنوان مربی است یا سرمربی ، تأکید کرد: من در قید و بند این مسائل نیستم، فرقی هم نمی نماید مربی باشم یا سرمربی. در این مورد باشگاه تصمیم گیری می نماید، ان شاءالله در این چند روز باشگاه بازار بزرگ تصمیم می گیرد.

علیزاده همچنین خاطر نشان کرد: تیم خوبی را در مسابقات بجنورد به میدان خواهیم فرستاد و تمام سعی و کوشش مان را می کنیم که قهرمان شویم. نفراتی چون حسین نوری، علیرضا نجاتی، امیر قاسمی منجزی و ... را در اختیار داریم، در خصوص کشتی گیر خارجی هم هنوز حضورشان قطعی نیست.

سرمربی دو تیم ملی نوجوانان و امیدهای فرنگی در امسال، در خصوص اینکه تمایل دارد با کدام یک از این دو تیم همکاری اش را ادامه دهد، اظهار داشت: هنوز صحبتی در این خصوص با من نشده، فکر می کنم بعد از مسابقات باشگاه های دنیا در این خصوص تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیزاده: در بازار بزرگ فرقی نمی کند مربی باشم یا سرمربی، کوشش می کنیم قهرمان شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: در بازار بزرگ فرقی نمی کند مربی باشم یا سرمربی، کوشش می کنیم قهرمان شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید