محور ارتباطی استان بوشهر به فارس نیازمند تعریض و بهسازی است

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، محسن قاسمی زاده در گفت وگو با خبرنگاران گفت: 250 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تعریض و بهسازی جاده اصلی اهرم به فراشبند احتیاج است.

محور ارتباطی استان بوشهر به فارس نیازمند تعریض و بهسازی است

وی اظهار داشت: از ابتدای شروع عملیات اجرایی این محور 13 میلیارد تومان برای تعریض پنج کیلومتر از این مسیر در قطعه اول تخصیص یافت.

عضو شورای اسلامی شهر اهرم تنگستان ادامه داد: قرار شد با پیگیری نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس و از سوی معاونت راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در سال گذشته 12 میلیارد تومان ابلاغ گردد که تنها سه میلیارد تومان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه در حال ناظر تعریض قطعه دوم محور اهرم فراشبند 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این مسیر به طول 18 کیلومتر در محدوده شهرستان تنگستان اعتباری افزون بر 25 میلیارد تومان احتیاج است.

قاسمی زاده تاکید نمود: با توجه به کوهستانی و پیچ های ناهموار این مسیر اعتبارات بیشتری از ردیف های مختلف احتیاج است.

این عضو شورای اهرم بیان نمود: محور اهرم به فراشبند دومین محور ارتباطی استان بوشهر به فارس است که با تکمیل تعریض وبه سازی آن فاصله استان بوشهر به فارس 60 کیلومتر کاهش پیدا می نماید.

وی اضافه کرد: طول مسیر جاده اهرم به فراشبند 130 کیومتر است که 18 کیلومتر از آن در محدوده تنگستان مابقی درشهرستان دشتستان فراشبند فارس است.

قاسمی زاده گفت: منابع تامین اعتبار این پروژه اعتبارات استانی، توازن منطقه ای، اعتبارات ملی حمل و نقل جاده ای کشور بوده است.کاهش تصادفات جاده ای، روان سازی ترافیک، رونق اقتصادی تسهیل در رفت وآمد مردم از اهداف ساخت تعریض وبه سازی جاده اصلی اهرم به فراشبند است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محور ارتباطی استان بوشهر به فارس نیازمند تعریض و بهسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور ارتباطی استان بوشهر به فارس نیازمند تعریض و بهسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید