مسابقات امیدهای قهرمانی آسیا در مغولستان ، معرفی مسافران اولان باتور

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، ترکیب تیم های کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 ساله های ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از سوی کادر فنی اعلام شد.

مسابقات امیدهای قهرمانی آسیا در مغولستان ، معرفی مسافران اولان باتور

ترکیب تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد زیر 23 سال(امید) کشورمان برای شرکت در رقابت های آسیایی مغولستان اعلام شد.

مسابقات کشتی آزاد امیدهای قهرمانی آسیا روزهای او 2 فرودین در رشته کشتی فرنگی و 3 و 4 فروردین ماه سال 98 در رشته کشتی آزاد در شهر اولان باتور برگزار می گردد. در ترکیب تیم کشتی فرنگی برای این مسابقات در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز، در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد، در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی، در وزن 67 کیلوگرم محمد الیاسی، در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد، در وزن 77 کیلوگرم محمد رضا گرایی، در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی، در وزن 87 کیلوگرم محمد هادی ساروی، در وزن97 کیلوگرم حسن آریایی نژاد و در وزن130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی انتخاب شده اند. راهنمایی این تیم برعهده جمشید خیرآبادی است.

در ترکیب تیم کشتی آزاد هم در وزن 57 کیلوگرم افشین رحمانی، در وزن 61 کیلوگرم محمد نامجو مطلق، در وزن 65 کیلوگرم امیر محمد یزدانی، در وزن 70 کیلوگرم فرهاد نوری، در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه، در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی، در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری، در وزن 92 کیلوگرم ارشک محبی، در وزن 97 کیلوگرم عباس فروتن و در وزن 125 کیلوگرم محمد مرادی حضور دارند. راهنمایی این تیم هم برعهده علی رضا رضایی است.

5

منبع: ایران ورزشی

به "مسابقات امیدهای قهرمانی آسیا در مغولستان ، معرفی مسافران اولان باتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات امیدهای قهرمانی آسیا در مغولستان ، معرفی مسافران اولان باتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید