معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی نمک آبرود

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مکان های دیدنی نمک آبرود را می شناسید؟ این شهرک توریستی پر از جاذبه های گردشگری است که هرکدام به تنهایی بهانه ای برای سفر به این منطقه هستند. نمک آبرود جزئی از استان مازندران است و در 12 کیلومتری جاده چالوس به تنکابن واقع شده است. جاذبه های دیدنی و تفریحی زیادی در این منطقه توریستی واقع شده است که افراد بسیاری را وادار می نماید در طول سال به نمک آبرود سفر نمایند.یکی از نقاط قوت این شهرک امکانات رفاهی خوب آن است. حتی در ایام تعطیلات که تعداد زیادی گردشگر به این شهر سفر می­نمایند نیز اجاره ویلا و رزرو هتل در نمک آبرود کار سختی نیست. در ادامه جاذبه های گردشگری نمک آبرود را معرفی می کنیم.

معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی نمک آبرود

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

امکانات تفریحی در نمک آبرود در حدی است که گفته می گردد حتی اگر سفر طولانی مدتی به این منطقه توریستی داشته باشید بازهم از حضور در این شهرک خسته نخواهید شد. قطعا با اقامت در نمک آبرود، تجربه ای متفاوت از سفر به مازندران خواهید داشت.

بیشترین شهرت در میان جاذبه های گردشگری این شهر مربوط به تله کابین نمک آبرود است، اما جاذبه های گردشگری فراوانی در این شهرک توریستی وجود دارد.

تله کابین نمک آبرود

البته بهتر است بگوییم تله کابین های نمک آبرود. این شهرک توریستی 2 خط تله کابین را در خود جای داده است. هر دو تله کابین از سال 1372 راه اندازی شده اند. البته از هرکدام که بهره ببرید می توانید جاذبه های دیدنی شهر همچون دریای خزر و جنگل های دامنه کوه را مشاهده کنید. قیمت بلیت آن 25 هزار تومان است.

بیشتر از ده دقیقه سوار بر تله کابین بر فراز جنگل ها پرواز می کنید و سپس به بالای کوه ها می رسید. در این قسمت هوا بسیار سرد می گردد، بنابراین حتماً لباس گرم با خود به همراه داشته باشید.

تله کابین نمک آبرود مرتفع ترین تله کابین در سراسر کشور است. منظره شگفت انگیز دریا و جنگل و کوهستان تجربه به یاد ماندنی در ذهنتان باقی می گذارد.

سورتمه نمک آبرود

یکی دیگر از تجربیات شگفت انگیزی که می توانید از آن لذت ببرید سورتمه سواری در جنگل های نمک آبرود است. سورتمه این شهرک از میان جنگل های دامنه ای می گذرد. سرعت و هیجان و زیبایی جنگل در این سورتمه با هم ترکیب می شوند و تجربه ای عجیب و جدید برایتان رقم می زنند.

تیراندازی در نمک آبرود

اگر از علاقه مندان پروپا قرص تیراندازی هستید تجربه تیراندازی در باشگاه تیراندازی نمک آبرود را از دست ندهید. این باشگاه یکی از بزرگ ترین و بهترین باشگاه های تیراندازی کشور است و می توانید تیراندازی با انواع اسلحه همچون تفنگ و تیرکمان را امتحان کنید.

پینت بال جنگلی

اگر همچنان عطش تیراندازی در وجودتان خاموش نشده پیشنهاد می کنیم جنگ تن به تن را در پینت بال جنگلی نمک آبرود تجربه کنید. پینت بال جنگلی از تفریحات هیجان انگیز نمک آبرود است و شما را از یک ماجراجویی دیگر سیراب می نماید. بعید است بتوانید پینت بال را در چنین جنگلی در دیگر مناطق ایران تجربه کنید.

پرواز در آسمان زیبای نمک آبرود

نمک آبرود برای هر سلیقه ای از هیجان مناسب است. اگر تیراندازی یا سورتمه سواری در جنگل راضی تان نمی نماید احتمالاً پرواز در آسمان زیبای نمک آبرود می تواند شما را از خود بیخود کند. امکاناتی همچون پرواز با کایت، چتر، بالگرد، هواپیماهای گلایدر و پاراگلایدر برای پرواز بر فراز نمک آبرود در این شهرک توریستی موجود هستند. شاید الآن با خود فکر کنید که نمک آبرود کیش شمال کشور است.

مسابقه در پیست کارتینگ

اگر از علاقه مندان به رانندگی هستید امکانات تفریحی برای شما نیز در شهرک توریستی نمک آبرود موجود است. تجربه سرعت در رانندگی برای بسیاری از افراد از هر چیزی لذت بخش تر است به همین دلیل این افراد معمولاً مسابقه رانندگی را به همه چیز ترجیح می دهند. البته ایمنی در این پیست در اولویت واقع شده است و امکانات ایمنی به صورت حرفه ای موجود است. پیست موتور چهارچرخ نمک آبرود یکی دیگر از مکان های تفریحی این منطقه توریستی است که حتماً باید از آن دیدن کنید.

شهربازی نمک آبرود

خوشبختانه نمک آبرود شهربازی هم دارد. در این شهربازی امکانات تفریحی برای تمام سنین موجود است، بنابراین بدون هیچ نگرانی می توانید با فرزندان خود به این شهربازی بروید. خوشبختانه به دلیل جدید بودن این شهربازی اکثر وسایل بازی آن جدید است و ایمنی در شهربازی نمک آبرود در نظر گرفته شده است.

پل معلق نمک آبرود

در آخر به یکی دیگر از جاذبه های گردشگری نمک آبرود می رسیم. پل معلق را همواره در فیلم های هیجان انگیز دیده ایم اما رد شدن از روی آن و تماشا کردن منظره زیبایی از طبیعت تجربه متفاوتی است که باید آن را حتماً امتحان کنید. در سفر به این شهرک توریستی حتماً از پل معلق نمک آبرود دیدن کنید.

اقامت در نمک­ آبرود

فرقی نمی­کند به کجا سفر کنیم. در هرصورت اقامت در مقصد مساله­ای نیست که بتوان از آن چشم­پوشی نمود. امنیت و تمیزی اقامتگاه از مهم­ترین نکاتی است که برای همه­ی گردشگران حائز اهمیت است. به همین دلیل برای اجاره ویلا در نمک آبرود، و شهرهای دیگر ایران سایت شب توانسته بهترین و بالاترین سطح از خدمات را ارائه دهد و رضایت حداکثری کاربران خود را جلب نماید.

منبع: مجله سفر

به "معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی نمک آبرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی نمک آبرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید