نخستین تصاویر رندر مدل پلاس گلکسی اس 10 منتشر شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، گوشی های گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 لایت، از جمله موردانتظارترین گوشی های سال 2019 محسوب می شوند. در رابطه با این گوشی ها شایعات و خبرهای زیادی منتشر شده که از بین آن ها می توانیم به موارد مربوط به نمایشگر حفره دار، دوربین سه گانه و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم. ساعاتی قبل اولین تصاویر رندر مدل پلاس گلکسی اس 10 از طرف سایت 91Mobiles و اکانت توییتری OnLeaks منتشر شد.

نخستین تصاویر رندر مدل پلاس گلکسی اس 10 منتشر شد

اول از هرچیزی به پنل جلویی این گوشی می پردازیم که مطابق معمول، از نمایشگر خمیده سامسونگ بهره می برد. البته بر خلاف مدل های قبلی، دوربین سلفی دوگانه در یک حفره در گوشه فوقانی نمایشگر تعبیه شده است. حاشیه های جانبی اندکی کمتر شده و و در بالا و پایین نمایشگر هم شاهد کاهش حاشیه ها هستیم.

در پنل پشتی، دوربین ها مانند گلکسی نوت 9 به صورت افقی چیده شده اند. البته این بار به جای دو دوربین، شاهد سه دوربین هستیم که عضو جدید یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به لنز واید است. در کنار آن، یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به لنز تله فوتو تعبیه شده است. از دیگر تغییرات شاخص، باید به فقدان حسگر اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کنیم که دلیل این فقدان، به حضور حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برمی گردد.

در نهایت، بین پنل های شیشه ای یک فریم آلومینیومی دیده می گردد. در پایین بدنه، یک پورت USB-C، اسپیکر و جک هدفون 3.5 میلی متری قرار گرفته است. در لبه فوقانی، درگاه مربوط به سیم کارت و حفره میکروفون تعبیه شده است. در نهایت، مانند دیگر پرچم داران گلکسی، این گوشی علاوه بر دکمه پاور و تنظیم صدا، از دکمه مختص به بیکسبی هم بهره می برد.

اگرچه به احتمال زیاد این گوشی در اواخر فوریه (اوایل اسفند) در نمایشگاه MWC معرفی می گردد، اما بیشتر مشخصات سخت افزاری و ویژگی های ظاهری این گوشی لو رفته است. با توجه به منطقه عرضه، این گوشی از تراشه اگزینوس 9820 یا اسنپ دراگون 8150 بهره می برد. در کنار آن، 6 گیگابایت حافظه رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. اندازه نمایشگر آن 6.4 اینچ است و به گفته سایت 91Mobiles، ظرفیت باتری گلکسی اس 10 پلاس 3700 میلی آمپر ساعت است. در ادامه، می توانید ویدیویی از این رندر را مشاهده کنید.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "نخستین تصاویر رندر مدل پلاس گلکسی اس 10 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر رندر مدل پلاس گلکسی اس 10 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید