نخستین مرکز رشد دانشگاه پیام نور در کرمان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور با مشارکت پارک علم و فناوری استان کرمان و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های استان در جهت تقویت اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان، افتتاح و راه اندازی شد.

نخستین مرکز رشد دانشگاه پیام نور در کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ساعت مچی، اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور با مشارکت پارک علم و فناوری استان کرمان و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های استان در جهت تقویت اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان، با حضور زمانی رئیس دانشگاه پیام نور و پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افتتاح و راه اندازی شد.

مسعود ترکزاده ماهانی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: در این مرکز شرکت های استارتاپی، اولین مرکز رشد بانوان ایران و شرکت های کارآفرینی تجمیع شدند و در فضای کار مشترک ایده های خود را در زمینه های اجتماعی، صنعتی و فرهنگی تبدیل به محصول کرده و وارد بازار کار می شوند.

وی شرح داد: در این مکان مراکز رشدی که پیش از این با پارک علم و فناوری، دانشگاه پیام نور، استانداری و دانشگاه تحصیلات تکمیلی به صورت پراکنده کار می کردند اکنون در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه پیام نور در کنار هم جای گرفتند و از حمایت های مادی و معنوی پارک علم و فناوری استان برخوردار می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نخستین مرکز رشد دانشگاه پیام نور در کرمان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مرکز رشد دانشگاه پیام نور در کرمان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید