نصراصفهانی: فعلا برنامه ای برای تیم های ملی تیراندازی وجود ندارد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مربی تیم ملی تپانچه گفت: فعلا که فدراسیون با هیچ کدام از مربیان تفنگ، تپانچه و تراپ قراردادی امضا نکرده است و برنامه ای هم برای تیم های ملی وجود ندارد.

نصراصفهانی: فعلا برنامه ای برای تیم های ملی تیراندازی وجود ندارد

محسن نصراصفهانی در گفت وگو با وبلاگ ساعت مچی در مورد تمدید قراردادش با تیم ملی و شروع اردوها جهت حضور جواد فروغی در مسابقات تیراندازی جام ریاست لهستان اظهار کرد: فعلا که فدراسیون نه با مربیان تپانچه و نه تفنگ و تراپ قراردادی نبسته است و برنامه ای هم برای تیم های ملی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی قرار است با فروغی به این مسابقات اعزام گردد گفت: هنوز هیچ قراردادی امضا نشده و کاری از سوی فدراسیون انجام نشده است.

وی در مورد زمان اعزام جواد فروغی به مسابقات جام ریاست لهستان گفت: مگر می گردد که من در جریان نباشم. زمان برگزاری مسابقات را فدراسیون جهانی اعلام نموده است و براساس آن 12 آبان زمان ورود نفرات منتخب هست.

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مسابقات تیراندازی جام ریاست فدراسیون جهانی از 12 تا 19 آبان (3 تا 10 نوامبر) به میزبانی لهستان برگزار می گردد و جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک تنها نماینده ایران در این مسابقات خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نصراصفهانی: فعلا برنامه ای برای تیم های ملی تیراندازی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصراصفهانی: فعلا برنامه ای برای تیم های ملی تیراندازی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید