نوراللهی به دیدار مقابل سپاهان می رسد

به گزارش وبلاگ ساعت مچی، مصدومیت هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران جدی نیست و این بازیکن همراه با سرخپوشان راهی اصفهان خواهد شد.

نوراللهی به دیدار مقابل سپاهان می رسد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی وبلاگ ساعت مچی، تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس درحالی روز یکشنبه هفته آینده در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف هم می روند که 2 تیم درصدد هستند تا با پیروزی در این دیدار به قهرمانی در نیم فصل نخست لیگ هجدهم برسند. همانطور که پیش از این اعلام شد، مصدومیت سید جلال حسینی - شجاع خلیل زاده - کمال کامیابی نیا - امید عالیشاه - شایان مصلح و سیامک نعمتی به اتمام رسیده و آنها با صلاحدید کادرفنی می توانند مقابل سپاهان بازی نمایند.

همچنین ساعتی پیش، برخی رسانه ها خبری مبنی بر مصدومیت احمد نوراللهی، هافبک سرخپوشان در تمرینات تیم ملی را منتشر نموده بودند که یکی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت مچی بیان نمود که احمد نوراللهی مصدومیتی ندارد و همراه با تیم به اصفهان می رود.

البته درحال حاضر، حسین ماهینی و محمد انصاری به دلیل پارگی رباط صلیبی از فوتبال به دور هستند و مدافع بوشهری این تیم (ماهینی) در اوایل سال آینده به مستطیل سبز بازخواهد گشت.

اکنون سپاهان و پدیده با 29 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و پرسپولیس با 27 امتیاز سوم است. دیدار این 2 تیم، یکشنبه هفته آینده و از ساعت 16:10 در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار خواهد شد.

بازیکنان مصدوم پرسپولیس مسئله ای برای دیدار با سپاهان ندارند

برخورد نهاد های قضایی فدراسیون فوتبال با سرمربی پرسپولیس

خبیری: برانکو به کمیته انضباطی نمی رود/ اشتباهات داوری به سود برخی تیم ها است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نوراللهی به دیدار مقابل سپاهان می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی به دیدار مقابل سپاهان می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید